vrijdag 13 april 2012

Workshop inkleuren met distress, en kaart maken.




Ik heb nogal eens een workshopje de laatste tijd, en ik moet zeggen: Ik lust er wel pap van!
Deze keer was het bij Durvina, van de blog Durvina a la carte

We hebben een magnolia stempel ingekleurd, en toen een kaart gemaakt. Je ziet wel aan haar wangetjes dat ze hoog zwanger is;-).....


Last evening I had a workshop at Durvina a la carte. we colored a magnolia with distress ink. ( as you can see by her red cheeks she is very expecting ;-))




Wat is het toch heerlijk ontspannend, dat kleuren...

It's sooo relaxing...



Trouwens de kaart maken is ook super leuk! Alles krijgt netjes een plekje.

After the coloring, we made the card. 



En na afloop liet Durvina mij nog zien hoe de cuttlebug werkt. Ik heb ook nog wat spulletjes meegekregen voor mijn art journal boek! Wat is het toch leuk al dat gehobby!
tja en die cuttlebug, die staat nu toch wel héél erg hoog op mijn verlanglijstje!


And afterwards Durvina showed me the cuttlebug....I love it....I want it!!!



Durvina nogmaals bedankt voor de supergezellige en leerzame avond!

Durvina thanks again for the wonderful evening! Wish you al a great weekend! Hugs Ester

Ik wil iedereen een heel fijn weekend toewensen,
lieve groet van Ester

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails