dinsdag 17 april 2012

Zacht en Zoet...


Dat zijn de kleurtjes van het projectje wat nu af is...

Soft and sweet...those are the colors of my finished project...





Had het patroon gezien op de blog: Crejjtion .
Het was liefde op het eerste gezicht...dus ben snel naar de winkel gereden om spulletjes....grote haaknaald....dikke wol....en voila.....mijn eerste zelfgehaakte onderzetters.....

I saw the pattern on the blog: Crejjtion.
It was love at first site...so I went to the shop, bought me a large crochet pen, and  thick wool, and voila....my first handmade coasters...



allemaal net even wat anders...

All a bit different...




Maar wel allemaal even zacht en zoet...

But each one is soft and sweet...




evenals het bijpassende mandje....is het niet schattig?......zucht!!!

So is the little basket, that is also described in the pattern.



Vind trouwens de blikken van Albert Hein ook Errug schattig....

Today I bought these tin at the supermarket....




Ze passen goed bij de onderzetters dacht ik zo......


Just as soft and sweet as the coasters and basket...



Ook zacht en zoet...

Can't get enough of my new things...





Nou, nog eentje dan....om het af te leren....


alright, just one more picture....




Fijne week verder allemaal! Lieve groet van Ester:


Have a great week, hugs Ester.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails