maandag 23 april 2012

Over bloemetjes en bijtjes....





Mam, mam, kom eens kijken.....er vliegen heel veel vliegen in onze tuin! Nou, mam nam eens een kijkje door het raam, en wat ze daar zag.....een hele invasie bijen kwamen overvliegen,



Yesterday my daughter called me, to say there were a lot of flies in the garden, but when I looked, I saw it were bees...




En ze vonden een heerlijk plekje in de boom van onze buren....

And they found a great spot, in the tree of our neighbours...



Kijk, hier zie je ze beter...

Here you can see them better...



Hoog tijd voor professionele hulp...

Time for professionel help...



Want zij weten wat er nodig is...

Because they know what is needed...



Hup, met trossen tegelijk in de mand...

There they go....into the basket...



Ik mocht ook zo'n pakkie aan, zodat ik dichterbij kon komen....

They asked if I wanted to try those clothes on, so I could come closer...




Maar dat heb ik toch maar niet gedaan....ik zoom wel in met mijn camera ;-)

But I choose to make some close-up pictures....



Toen de meeste bijen in de mand zaten, werd de mand neergezet, en vlogen de overige bijen daar vanzelf naar toe.



When  almost all the bees where in the basket, they put it down, so the other bees could fly to the basket themselves.







Ik vond het een hele belefenis, en moest er gewoon een art journaling van maken....

I thought it was a great adventure, and I just had to draw it in my art-journaling book...




Vond nog een mooi gedichtje van Toon... over bijen...

Found a funny poem about bees..


Heerlijk, dat verven, tekenen en plakken...

Ooh I LOVE to draw in my art-journal.




Over bloemetjes en bijtjes...

About the flowers and the bees...




Ik wens jullie allemaal een hele fijne week,
Lieve groet van Ester:

Have a great week! Hugs Ester



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails