vrijdag 6 april 2012

Breicafé steekje los...

Afgelopen dinsdag ben ik voor het eerst van mijn leven naar een breicafé geweest!

En wat was het leuk en gezellig zeg! Wat een geweldige opkomst was er:

Last tuesday I went to a knitting café. 




Jong en oud, ervaren en onervaren, wat een gezellig groep hadden we!

Young and old, women who knits, and woman who crochet, it was so much fun!


Er was mij gevraagd of ik wilde helpen met een worksop granny's haken...

I was asked to help with  a granny square workshop...



Ooh wat vond ik dat leuk zeg. er kon gekozen worden uit verschillende granny's:

I enjoyed it so much!!! You could choose  different grannys to crochet,



En als er een granny af was, was ik net zo trots als de maakster ervan!

And when someone finished a granny, I was just as proud as the woman who made it!



Ook waren er verschillende zelgemaakte werkstukken meegenomen, zoals deze kussens en plaid:


You could look at all different projects, people brought with them.



En wat dachten jullie van deze schattige aapjes.......zucht!

What do you think of these cute monkeys.....aren't they just lovely?....sigh!



Er was ook nog een heuse prijsuitreiking voor de mooiste eierwarmer:

There was also a price for the most beautiful egg warmer:


Kortom, het was een geweldige avond, en heel leerzaam.Ook voor mij. Kijk maar eens....dit vind ik een geweldig patroon voor een kussen. Volgende keer neemt de maakster hiervan het patroon voor me mee....ik kan niet wachten!


it was realy a great night, and we all learned a lot. I saw someone crochet this cloth for a pillow. I love it!!! Next time she will bring the pattern....can't wait to start!




Willen jullie ook weten wanneer we weer bij elkaar komen? Meld je dan aan voor de nieuwsbrief: breicafesteekjelos@gmail.com

Wish you all a great eastern! Hugs Ester

Ik wil jullie hele fijne paasdagen toewensen!
Lieve groet van Ester,



Breicafé Steekje los: Elke eerste dinsdag van de maand in het diekhuus in Middelharnis.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails