maandag 1 maart 2010

Paasbakjes en rommelmarktvondsten

 


Zaterdag ben ik samen met mijn schoonzusje, voor het eerst dit jaar weer naar een rommelmarkt geweest. Anne was al vroeg bij me, en nadat ze mijn gewonnen give away bewonderd had, zijn we vertrokken.
Het was geen grote rommelmarkt, maar we hebben wel goede vondsten gedaan. Ik ben de rommelhoek ingedoken en Anne de boekenhoek. Terwijl zij een stapel prachtige muziekboeken vond, zag ik een mooi schaaltje, een blik en een mini delftsblauw emmertje. Helemaal gelukkig waren we met onze nieuwe aanwinsten.





Verder is Jan weer creatief geweest. Ik had van Annemarie een doosje eier-kaarsjes gehad, en Jan heeft er toen een bakje voor gemaakt.


 







Hij had de smaak goed te pakken want hij heeft er nog meer gemaakt. Ik heb er wat cijfers en woorden op gesjabloneerd.


 



Ook kwam mijn vriendin me nog verrassen met een kado wat ze voor me meegebracht had uit Oostenrijk.
Een prachtig glazen ei, helemaal bewerkt met motiefjes. Hij hangt nu te pronken voor mijn raam en staat prachtig tussen mijn kanten vitrage.


 



Een nieuwe week ligt weer voor ons. Ik ben weer begonnen aan een nieuw projectje voor pasen. Eigenlijk ben ik met meerdere dingen bezig, maar dat is voor een volgende post.





Fijne dag allemaal,

groetjes van Ester






Posted by Picasa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails