vrijdag 20 augustus 2010

Post van ver

Toen ik vandaag thuiskwam lag er een bief op me te wachten. Helemaal uit Italie. Ik was een beetje gehaast want ik was een hele dag weggeweest, en ik moest gelijk weer door naar school om Bram en een vriendinnetje op te halen.
Toen ik die envelop zag, schoot er eigenlijk vanalles door mijn hoofd... had ik een tijdje geleden misschien aan een prijsvraag meegedaan? nee, niet dat ik me kan herinneren.... Mmm, Ik kan wel wat bloggers uit Italie, maar die weten mijn adres niet, dus dat kan ook niet. Wat zou er toch inzitten?
Mam, zei mijn dochter, moet je hem niet openmaken? Maar ik wilde echt van het moment genieten, dus ik zei dat ik eerst naar school ging, en dan de envelop zou openen. Toen ik weer thuiskwam, ben ik met de kinderen rond de tafel gaan zitten om die spannende envelop te openen....

When I came home today, a foreign envelope was waiting for me, all the way from Italy. I couldn't open it immediately, because I had to go to school to get Bram and a friend, so I was thinking who send me a letter? Did I win a prize or is it a letter from someone? but no one in Italy, knows my adress. Later that day, the children and I were sitting at the table with this exciting envelope. I was so curious what was in it..........



En wat hebben we gelachen toen de inhoud op tafel kwam:

And what fun we had, when we saw what was in it:




Reclame van de weightwatchers. Hahaha.
Ik had zo'n haast dat ik niet gezien had dat heel die envelop en postzegel nep was.

Gelukkig kreeg ik de dag ervoor een pakje waar wel degelijk iets moois inzat voor mij.
Het nieuwe J.D.L. magazine. Dat wordt weer heerlijk genieten van het weekend,

It was an advertisement from the weightwatchers, hahaha. I was so hasty that I didn't look good at the envelope and stamp, so I didn't notice it was all fake. Lucky for me I received an package yesterday with really someting in it for me... The newest JDL magazine,





maar eerst moet er nog een ander klusje gebeuren:

But first there is another chore waiting for me:




Ja ja, ik weet het , het is eigenlijk de taak van mijn dochter, maar ik kan het toch niet laten om haar te helpen.

En het is nog gezellig ook, zo samen knippen, vouwen en plakken.... Net als vroeger, haha.

I know, it's actualy my daughters chore, but I help her a little bit. Have a great weekend,


Fijn weekend allemaal,
Lieve groet van Ester

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails