donderdag 5 augustus 2010

Paniek in de tent...Awards....en opdracht is klaar


Ik ga beginnen met paniek in de tent. Want wat was nou het geval? Ik wilde eens wat nieuws..... Gewoon een nieuwe banner.... misschien wat nieuws aan de zijkanten..... andere kleur achtergrond.....Dus ging ik aan de slag met de nieuwe sjabloonontwerper. Nou dat heb ik geweten hoor. Pffff wat een toestand. Eerst lukte het al niet om een nieuw ontwerp te maken voor mijn banner, en toen ik een nieuw sjabloon koos was ik na een paar klikken gewoon al mijn gadgets kwijt. Ik had (gelukkig) alleen alles wat ik had geschreven nog. Maar de foto's aan de zijkant, de verschillende blogs die ik volg, verscheidende gadgets, en al mijn volgers waren gevlogen, Foetsie, weg. Gelukkig na een heeeeeele lange tijd heb ik alles weer terug gevonden alleen durf ik nu nergens meer aan te komen dus excuses als het hier en daar een beetje rommelig is aan de zijkant. Ik hoop binnenkort, na een soort van studie over het hoe en wat van blogger, weer wat te kunnen veranderen.

I had a little panic this week. I was trying a new look on my blog, but suddenly every gadget on my sidebar was gone. After a few hours I finaly had it back, but my blog is now not so nice. I must learn first how to chance a few things.





Gelukkig ben ik deze week wel vier keer verrast met een award. En wel de Stylish Blogger Award. Kijk dat doet mijn ego weer goed.

But this week I got four times the Stylish blogger award. So this is very good fot my ego, and I want to thank all the lovely ladies. I got the award from:


Ik kreeg deze award van:




Herma van: Het (geld)roer gaat om


Poppie


TisteMie.

En van Erna van de blog: With love

Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor deze award.

Het is de bedoeling dat ik vijf weetjes over mezelf vertel...... Oei waar zal ik beginnen....Nou hier komt ie dan:

Thank you al dear ladies. I must tell five things about myself...well here it comes:

Wisten jullie dat......

1 Ik graag een winkeltje aan huis zou willen hebben.....

2 Ik blijer wordt van nieuwe hobbyspullen dan van nieuwe kleding.....

3 ik wel eens een dag prinses Maxima zou willen zijn....

4 ik een stiekeme snoeper ben, en nog denk dat niemand dat ziet ook....

5 Ik zo vergeetachtig ben dat ik op een keer, na een bezoekje aan mijn ouders, al bijna in mijn auto zat, en dat mijn moeder me toen riep: Ester je vergeet nog wat............Stond de maxi-cosi met mijn dochtertje erin gewoon nog bij hun in huis! Gelukkig ben ik daarna nooit mijn kinderen meer ergens vergeten, maar voor de rest...................................................


Willen jullie nog meer eigenaardigheden van mij weten klik dan maar even hier

1 I would love to have a little shop at our house.
2 New craft products make my very happy. More then new clothes.
3 I would love to be princes Maxima for one day.
4 I love to eat candy when I think that nobody is watching me.
5 I forget everything. Years ago, when our daughter was a little baby, I visited my parents one day. And when I wanted to go home I walked to my car, and my mother was calling me: Ester you forget something.............It was my little babydaughter. She was still in the house.

Verder had ik nog één opdracht in de agenda staan en afgelopen week heb ik hem mogen afgeven aan de nieuwe eigenaresse.

Ze wilde graag een eenvoudige tas van jute. Ik heb er toen twee gemaakt. één van ongewassen jute en één van gewassen jute. Ik vond het erg leuk om te doen, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik liever niet meer met jute werk. Wat een stof en haartjes komt daar vanaf.... Niet echt goed voor mijn allergie. Wel heb ik nog wat linnen liggen en andere stoere stof dus ik ga zeker nog zo'n model maken en dan van andere stof.

And my last job is finaly ready. I sewed a bag for a lady. She would love to have a bag made of jute. I sewed two bags. the other one is fot a market on august 13th. We want to sell our handmade things that day in our town.









De andere tas komt 13 augustus in onze kraam te hangen. We staan dan n.l. op de avondmarkt in Goedereede. Daar komen ook de drieluiken te staan die Jan allemaal maakt en al zijn andere houten creaties. Tja, ik kan niet alles in huis neerzetten, ook al zou ik dat wel het liefste doen. Maar tegenwoordig hoor je toch vaker dat less more is, en eigenlijk zou ik dat ook maar eens moeten gaan proberen. Ik zou alleen niet weten wat ik weg zou kunnen doen, want ik heb, eerlijk waar, een emotionele band met alle spulletjes die hier in huis staan. ( nog een eigenaardigheidje dus, dit is nummer 6...).

Fijn weekend allemaal,

Lieve groet van Ester

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails