dinsdag 31 augustus 2010

Cadeautjes.




Mijn verjaardag is weer voorbij,en de visite weer naar huis. Hier is alles weer netjes opgeruimd en schoongemaakt, en ik geniet nog lekker na van alles.

My birthday is over. The house is empty and clean again, and I'm so happy with all my new presents. The postman brought a lot of cards,

De postbode bracht bergen kaarten,






En van de familie en vrienden heb ik cadeautjes en geld gekregen,

From my family and friends I got beautiful presents and money,




Zaterdag was er een brocante verkoop bij iemand in de garage, en toen kreeg ik van Jan ook nog dit lijstje met een prent van Marie Antoinette en haar kinderen,

And saturday I got this picture of marie Antoinette. My husband bought it for me on a garage sale.




Zelf kwam ik dit lapje tegen. Ik denk dat het een oude borduurlap is of zoiets. Ik zou het eigenlijk wel een sopje willen geven, maar ik weet niet of dat verantwoord is. Maar misschien heeft het juist z'n charme als er wat plekjes opzitten.

I bought this little embroidery cloth.





En jullie wil ik bedanken voor de felicitaties. Ik voelde me echt jarig!
Tussen de drankjes en de hapjes door, sloop ik elke keer weg, om even op de computer te kunnen kijken........(hoezo verslaafd?)

Er kwamen 41 reacties op mijn 41ste verjaardag!
En vandaag mag ik iemand blij maken. Het is geworden:

And I want to thank you for all the congratulations. (41) on my 41th birthday. How funny.
Today I pick a winner for my gift.




Irma, van de blog: allemaal kleurtjes.
Irma van harte gefeliciteerd. Als je mij een mailtje stuurt met je adres dan stuur ik dit pakketje zo snel mogelijk jou kant op. (email staat bovenaan mijn blog)

It's Irma from the blog: allemaal kleurtjes.




Ik wil jullie allemaal een hele fijne week toewensen.

Wish you all a great week, hugs Ester.

Lieve groet van Ester

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails