zaterdag 14 augustus 2010

'T is weer voorbij........

De avondmarkt zit er weer op. Het heeft even een beetje geregend en daarna was het gelukkig de hele avond droog.
Hier wat foto's van onze kraam,

Fridaynight we stood on a market with our stuff. First there was a little rain, but later it was dry. Just some pictures to give you an impression,








Die dag zijn er trouwens nog meer foto's gemaakt, en wel van de kinderen van Jan z'n zus en onze kinderen. Een verlaat verjaardagskado voor oma.
Eerst moesten er nog wat duiven uitvliegen,


Ealier that day my sister- in- law and I made some pictures of our children. A late birthday present for there grandmother, first my niece let some pigeons fly out,






En daarna konden we op stap. We hebben gekozen om foto's te maken op de plaatsen in Goedereede, waar opa en oma altijd een ommetje maken,



And then we walked trough our villages for some pictures.






Verder zijn we vorig weekend nog naar strand geweest en ook daar zomaar wat kiekjes genomen,


Last weekend we went to the beach. I took some pictures there too,











Tja, en nu zit de vakantie er al weer op. Tassen worden weer ingepakt. Brooddozen weer klaargemaakt, en de wekker wordt weer gezet.

En ik? Ik hoop dat ik weer tijd krijg voor mijn haakwerkje,


And now the holliday is over. Schoolbags are filled again, breadboxes are made again. All is done for a new week with work and school.


And I? I hope I get some time to work on my crochet project,





Dat ik inspiratie op mag doen uit allerlei magazines,


And to get inspiration from all kind of magazines,







Werkjes af maken die al een jaar in de kast liggen,


And I hope I can start to make some projects I bought a year ago, but never got time to make them,





Een bakkie mag doen met mijn vriendinnen die ik zowat heel de vakantie niet gezien heb,


And to drink coffee with friends I haven't seen for weeks,







En natuurlijk ook weer gewoon de normale dingen die bij het huishouden van Jan Steen ehhh Piere horen.


And to do the work I usually do, in this household.

Iedereen een hele fijne week toegewenst,


Wish you all a lovely week, Hugs, Ester



Lieve groetjes van Ester








LinkWithin

Related Posts with Thumbnails