woensdag 10 november 2010

Feest

Ik wil iedereen heel hartelijk bedanken voor de ontzettend leuke en positieve reacties die ik gekregen heb op mijn vorige post. De raderen draaien volop, en ik hou jullie zeker op de hoogte van alles wat hier in huize Piere gaat gebeuren.

I want to thank everyone for advise on my last post. I will let you know when something is going to happen.

Maar eerst gaan we feestvieren vandaag,

But first it's partytime,





want onze dochter is jarig.

fourteen years already, our little girl...




veertien jaar alweer......wat gaat de tijd toch snel.

Zij mocht vandaag het gebak kiezen:

She wanted cupcakes:




Ze koos dit;

So I made her these:




en dit:




en dit:





En ja, toen was ik zo lekker bezig toen maakte ik ook nog dit:




en dit:




En nu zitten er nog worstjes met bladerdeeg in de oven.......

Dat wordt dus de rest van de week goed gevulde brooddozen ;-)

And the oven is still on with lots of delicious food, so we eat cupcakes all week ;-)

De eerste kado's zijn al binnen ( helaas krijg ik geen foto's meer erbij)

She will have presents, and fun, and I hope she will remember her fourteenth birthday with lots of joy.

En straks komt al de visite en wordt ze vast nog meer verwend!

Ik wens jullie allemaal nog een fijne dag toe,

Lieve groet van Ester

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails