woensdag 17 november 2010

nieuwe stofjes en nog meer......

Zaterdag is het dagje kreadoe helaas niet doorgegaan. Mijn vriendin was ziek geworden, en alleen zag ik het niet zo zitten.
Maar niet getreurd..........ik heb jullie mijn aankopen van de handwerkbeurs nog niet laten zien.
Ik heb er maar een collage van gemaakt, want anders wordt het wel een hele lange post:




I want to show you some things, I bought on a craftmarket a few weeks ago:








I'm very pleased with my new findings.


Ik ben nog steeds superblij met al die mooie nieuwe spulletjes, en jullie zullen zeker nog een keer de dingen zien die ik ervan ga maken.

Verder wil ik jullie nog het kastje laten zien wat Jan gemaakt heeft voor de kerstmarkt. Ik heb er even wat spuletjes in gedaan, om het een beetje aan te kleden:


I also want to show you a new cabinet my husband made. It's for sale at the christmas market where we will be. I thought it would be nice if I put some things in it for the picture.




Mijn excuses als ik even wat minder reageer op jullie berichten, maar mijn vader is overwacht opgenomen in het ziekenhuis vanwege een veeeeeel te hoge bloeddruk die maar niet zakken wil, en ik zit daarom niet erg veel achter mijn pc.



Ook ben ik nog met nieuwe projectjes bezig, maar om eerlijk te zijn ben ik te rusteloos om iets af te maken....... maar zodra ik weer wat af heb, laat ik het jullie weer zien.


I'm sorry for not giving so much comment on your blogs at the moment, but my father is in the hospital at the moment, and I don't sit behind my computer much right now.


I'm also working on some new projects and when they are finished I will show them to you. It maybe takes a while, because I'm a little bit restless, and it's not going the way I want them to go. I must practise a little bit first I guess....




Lieve groet van Ester

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails