zaterdag 27 november 2010

Country & Christmas fair

Woensdag ben ik met een vriendin naar de country & christmas fair in Haarzuilens geweest.
Het was voor mij de derde keer dat ik dit evenement bezocht, en wederom heb ik met volle teugen genoten.

Het kasteel heb ik alleen van de buitenkant bewonderd, maar ik weet zeker dat ik de volgende keer een rondleiding ga doen. Ben erg benieuwd naar de binnenkant, en ben trouwens ook nog nooit in een kasteel geweest, dus dat wordt echt een keer tijd.

Wednesday, I went to a country and christmas fair with a friend. It was for the third time I visited this fair, and again I enjoyed it very much.
I only admired the castle from the outside, but I've disided I go for a tour on the inside, next time I visit this event.





Het a capella koor zong zo prachtig, en wat zagen ze er mooi uit:

The choir sang so beautiful, and look how great they where dressed:





De ene stand nog mooier dan de andere....

The stalls where beautiful decorated...




En toen het donker werd, veranderde de omgeving in een sprookje........

And when it became dark, the enviroment changed into a fairy-tale



Koud, maar zeer voldaan zijn we 's avonds weer naar huis gegaan, alwaar ik nog fijn kon nagenieten van al mijn nieuwe aankopen:

Very cold, but very satisfied, we went home. These are the things I've bought:














Zeg nou zelf, dat is toch wel een paar koude voeten waard ;-).......

Well, isn't that all, worth the cold feet ;-).....



Mijn vader is gelukkig gisteren thuisgekomen uit het ziekenhuis. Ik hoop dan ook vanaf nu weer wat meer tijd te krijgen voor mijn blog, en ga proberen om dit weekend en volgende week iedereen weer een bezoekje te brengen.

Lucky my father came home from the hospital yesterday. I hope to find more time now, to visit you all, my dear friends!

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend toe, en wil jullie ook bedanken voor al jullie lieve reacties.




Wish you all a great weekend, hugs Ester


Lieve groet van Ester,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails