vrijdag 12 november 2010

Krea dag



vandaag heb ik weer eens achter mijn naaimachine gezeten, Niet een hele dag hoor, maar toch wel een aantal uren.
Het dochtertje van een kennis wordt zondag vier, en ik vond het wel leuk om een verjaardags- broche voor haar te maken.

Today I spent most of the day, behind my sewing machine. A little girl I know from church is becoming four in suday, so I made her a birthday-brooch.

En als ik dan eenmaal de smaak te pakken heb, is het net als met cakejes bakken....
ik blijf maar doorgaan....

And you know me, once I'm crafting, I can't stop and I go on and on, just like when I'm baking cupcakes.



En deze week heb ik ook nog een pyamazak gemaakt,

This week I also made a pyama bag,



en een markerrol uit het boek: Eline's huis,

And a pencil bag, from Eline's huis,





Vanavond doe ik niet veel. Lekker lui op de bank, kaarsjes aan, kacheltje aan......en morgen....morgen is het voor het eerst in dertien jaar, dat ik niet aan de haven van Ouddorp sta, om Sinterklaas te verwelkomen.
Kleine kinderen worden groot........zucht.

Tonight is my lazy night. I put on some candles, and the stove, and I will relax and do nothing. Tomorrow Saint Nicolas is coming with his boat to the harbor of Ouddorp. It's the first time in thirteen years that I'm not there to welcome him.......little children are growing old......sigh.






Tja, en om dan morgen maar niet in een dip te raken, heb ik maar afgesproken om met een vriendin naar de Krea Doe te gaan.......je moet toch wat, niet dan?

Well, I won't be sitting at home tomorrow, feeling sorry for myself.... no tomorrow I go to a very large craftmarktet with a friend.


Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend toe,

Wish you all a very good weekend, hugs Ester


Lieve groet van Ester,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails