vrijdag 31 december 2010

Gelukkig nieuwjaar!


Gisteren heb ik gezellig het "jaar" afgesloten met drie vriendinnen. We hebben heerlijk gegeten, en hebben echt een supergezellige avond gehad.
Ik had voor hen een kalendertje gemaakt.

Yesterday, I had a wonderful evening with three friends of mine. I made them a little calendar.



En achterop staat een klein gedichtje met mijn wens voor het nieuwe jaar. Dit is tevens mijn wens voor jullie. Ik heb genoten van alle reacties en bezoekjes het afgelopen jaar, en hoop in 2011 jullie weer te mogen begroeten.

At the back I've written a little poem. It is my newyear wish to them and to you. It is difficult to translite it, but my wish for you is: may everyday of 2011 be as precious as gold. Full of luck, love and friendship.




Dank jullie wel, lieve blogsters en anonieme lezers!
Een heel gezellige jaarwisseling!

Thank you so much for your visits and comments last year. Happy New year! Hugs Ester

Lieve groet van Ester

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails