donderdag 29 juli 2010

Dank je wel


Ik wil jullie allemaal bedanken voor de reacties op mijn vraag waar ik de rosalie dekbedhoezen kan kopen. Echt zo ontzettend lief dat jullie meegedacht hebben.
Ik kon het via de site niet vinden, en ik had al een keer gebeld, maar ik was natuurlijk ongeduldig en had niet goed geluisterd. Ik kreeg zo'n computerstem aan de telefoon en moest een serienummer van die hoes indrukken. Ja dat had ik natuurlijk niet. Maar later nog eens gebeld en ja hoor, ik had optie 4 moeten nemen. Een alleraardigste mevrouw kon me vertellen dat ze zowel in Barendrecht als Breda op voorraad zijn. Dus morgen op naar Ikea.
Nu zijn mijn laatste ervaringen met Ikea niet echt opbeurend, want de laatste keer dat ik er geweest ben, was die leuke bedbank in de aanbieding, en daar moest een ware veldslag voor geleverd worden. Maar deze keer ben ik goed voorbereid:

In my previous post I asked were I could buy the Rosali fabric from Ikea. Several readers gave me a answer and I want to thank them for helping me. So I called the Ikea, and the lady on the phone said they were in stock. So tomorrow we go to Ikea.
Last time I went there it was almost a little war in the Ikea, because there was a bed that was on sale, and everyone wanted that bed. But now I'm prepared:




Een veiligheidshelm en natuurlijk mijn aller eigenste bodygard Jan.

A safety helmet and my own bodygard, Jan.


Ikea: here we come!

Lieve groet van Ester




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails