vrijdag 9 juli 2010

Treasures of the sea.

Een paar dagen geleden kreeg ik een berichtje van Anita, van de blog: Scarborough fair dat ik haar give away gewonnen had. En vandaag al werd hij bezorgd. Wat een prachtige verpakking.
De doos waar alles inzat is helemaal bestempeld:


A few days ago I get a message, I won the giveaway from Anita from Scarborough Fair
Look what a beautiful decorated box it was.




Een heel lief kaartje zat bovenop de cadeau's, en een heerlijke lavendelgeur kwam me tegemoet:

I found a very sweet card in the box, and the lovely smell of lavender came out of the box.




Ik was helemaal sprakeloos toen ik het vloeipapier omhoog deed. De doos zat helemaal vol met handgemaakte zeefiguren zoals dit prachtige zeepaardje. de stof is prachtig bestempeld en er zitten hele kleine glaskraaltjes opgenaaid.
Ik handwerk zelf dus ik weet hoeveel tijd en geduld Anita hierin gestoken heeft. Dat maakt het voor mij des te dierbaarder.

I was speechless when I saw the gifts. The fabric of the sea animals is labeled, and small beads were sewn on the fabric. I sew myself, so I know what patience and time it takes, to make it all look so beautiful.



Schitterende zeesterren.

Beautiful starfish,





Zien jullie die prachtige labels? die zitten aan alle diertjes vast.

Do you see those beautiful labels? there's on every animal a label like that.




Ook zat er een prachtig bestempeld zakje in,

There was also a little bag,




en toen ik het open maakte haalde ik dit prachtig lavendel geurkussentje eruit. Er zit ook een speld op met allemaal pareltjes, schelpjes en lintjes.
Zo mooi.......................zucht.

And when I looked in the bag I saw this georgious lavender pillow. It has a pin on it with ribbons and shells and pearls, so beautiful....................................sigh.




Ook zat er nog touw, bestempeld lint en schelpen in het zakje:

There was rope and ribbon in the bag too.




Lieve Anita, ik heb je al een mailtje gestuurd om je te bedanken, maar wil het hier nog een keer doen, want wat heb je me verwend!
Heel erg bedankt, Deze zeeschatten geef ik een mooi plekje in ons huis.

Sweet Anita, I want to thank you again for all these lovely gifts. These seatreasures will find a nice place in our home,




Ik hoop dat jullie het een beetje koel kunnen houden, want wat is het warm geweest vandaag. Ik heb lekker op het strand gezeten, onder een parasol. Daar is het goed toeven met deze temperaturen. En morgenochtend ga ik eerst naar een rommelmarkt toe. Vorig jaar heb ik daar hele leuke spulletjes gescoord, dus heb er heel erg zin in.
Ik wens jullie een heel fijn weekend toe.

I hope you all can stay cool in this heat. I was on the beach today. It's nice there under the parasol. Tomorrow I go to a fleamarket. I'm looking forward to it, because last year I found really nice things there.

I wish you all a lovely weekend.

Hugs Ester

Lieve groet van Ester

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails