donderdag 1 juli 2010

Twee van de drie...

Weten jullie nog dat ik gevraagd was om iets in opdracht te maken? De eerste twee dingen zijn af, en al opgehaald.
De eerste vraag was een pyamazak voor een meisje.

Zij houd van roze, dus ben ik mijn stofjes maar eens gaan bekijken, en ik had nog een mooi lapje liggen:

I was asked to make a pajama bag for a girl. She likes pink, so I looked at my fabrics and I found this one:



Ook vond haar moeder het wel leuk als er iets van kant op zat. En ook dat had ik nog in allerlei soorten liggen:

Her mother thought it would be nice if I put some lace on it. And I've got lots of that too:



En als het kon ook nog wat bloemetjes. En ja, aangezien ik een soort van koopverslaving heb als het om hobbymateriaal gaat, kon ik die natuurlijk ook nog uit een doos vissen:

She likes flowers on the bag too, and I must confess I'm addicted to craft materials, so I looked in a box and I found some flowers.




En dit is het geworden:




De volgende vraag was een postzak, met zwart witte ruit als voering:

The next question was a mailbag, with black and white lining:





En een rand van zwart bolletjesband:

And with a black border:




Met grote letters Post erop, en als jaartal 2009:

With large letters Mail on it, and 2009:





En dit is 'm dan:

And this is the result of the mailbag:



En nu mijn laatste opdracht. Alhoewel ik ontzettend veel spulletjes heb, moet ik hier toch echt nog wat dingen voor aanschaffen. Ondertussen is alles besteld. Nu moet het alleen een klein beetje koeler worden want dit is niet echt een lekker temperatuurtje om achter mijn sientje te zitten. (Het is ook nooit goed he?)

And now my third job. Although I've got plenty of craft materials I didn't have all the things I need for this project so I've ordered some materials.
But first I wait for the temperature to cool down a little bit, because it's to hot to sew. ( when it's cold we complain, and now it is hot we complain too)


Zondag komt de tour de France langs ons huis. Wij gaan natuurlijk met z'n allen kijken, gezellig met een hapje en een drankje.............Wat hebben we het toch goed!

Sunday the Tour de France will pass by our house. We go watch it with friends and family. Have some snacks and some drinks.........Life is good.
Have a great weekend, hugs Ester

Ik wens jullie een heel fijn weekend toe,
Lieve groet van Ester

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails