maandag 12 juli 2010

Over stokjes, strand, en nog veel meer

Tja, ook al zou ik wat minder aanwezig zijn, toch kan ik het niet laten om af en toe te laten zien waar ik nou mee bezig ben deze weken.
Als eerste natuurlijk met strand. 's-Morgens thuis wat doen en 's-Middags naar het strand.
De kinderen vermaken zich prima in het water,

Altough I'm not so much behind my pc these days, I don't forget you, and I thought it would be nice to show you what Im doing these weeks.
Ofcourse we go to the beach. The children love to play in the water.




en ik zit onder een parasol met een hapje en een snapje. (ik laat hier natuurlijk de gezonde versie zien)

And Im sitting under my parasol with some cool water: ( I'm only showing the healthy snacks here):




En aangezien ik moeilijk stil kan zitten, en toch ook niet een hele dag kan gaan zitten snoepen heb ik mezelf getrakteerd op een nieuwe hobby:

And since I can't sit still, and it's not good to eat all day, I've treaten myself on a new hobby:




Gaat makkelijk mee naar strand, en krijg ook nog eens gratis advies zo hier en daar. Dat kan ik trouwens goed gebruiken want het valt nog niet mee, al die losse en vaste en stokjes en noem het maar op.

Ook thuis valt vanalles te beleven.
Zaterdag hebben de kinderen een rondje mee mogen varen in de boot van een vriendje.

All on board!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

It is easy to take with me to the beach, and I'm getting free advise from people around me. It's not so easy all those crochet stitches.

At home there's also fun for the kids. A friend asked them to join him in his boat.

All on board!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





Trossen los..................................

Cast off




En varen maar, door de prachtige haven van Goedereede:

Let's sail trough the harbor of Goedereede




Zelf ben ik samen met Annemarie naar een rommelmarkt geweest. De sfeer zat er goed in daar, met lekkere meezingers en alle medewerkers in het oranje. ook wij waren helemaal gelukkig want we gingen weer naar huis met wat mooie spulletjes zoals deze naaidoos met inhoud:

Saturday I went to a fleamarket. It was very intimate. I was very happy, because I found some nice stuff:



En deze spulletjes:

And this:




Het mooie van de vorken vind ik de letters B en L. Het zijn de Eerste letters van de namen van onze kinderen, n.l: Bram en Liset.

The forks have initials of my children. B from Bram and L from Liset.




Zondag natuurlijk naar de wedstrijd gekeken:


Ofcourse sunday we looked at the match:





En deze week is Jan weer volop in bedrijf om spullen te maken voor de markt/fair waar we binnenkort willen gaan staan,

And this week Jan is making new things for the market were we are going to sell out things.






Ook mocht ik een award in ontvangst nemen van Annamaria, van de blog: Di Bianco e D'azzurro

And last but surtenly not least I got an award from Annamaria from the blog: Di Biance e D'azzurro. Thank you so much Annamaria!


Dank je wel Annamaria!




Dus jullie zien het, geen verveling hier in huize Piere.

As you can see we're not bored here. Wish you all a lovely week.

Hugs Ester


Ik wens jullie allemaal een fijne week toe,

Lieve groet van Ester

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails