vrijdag 30 juli 2010

Rosali oh Rosali




Jaaaaa het is gelukt hoor! Helemaal blij ben ik met mijn nieuwe stofjes. Vanmiddag zijn we richting Barendrecht gereden, en na een kleine drie kwartier waren we gearriveerd.
Als eerste zijn we natuurlijk naar de afdeling beddengoed gegaan, en tot mijn grote vreugde waren er nog genoeg op voorraad, dus er hoefde niet om gevochten te worden.


I'm very happy with my new fabric. this afternoon we went to Ikea, and I was very happy to see there was enough fabric.





Ook heb ik nog wat stof per meter gekocht, want er is geen betere raad dan voorraad.

I also bought some other fabric. You can't have enough in stock I think.




En toen we alle aankopen binnen hadden hebben we daar lekker nog wat gegeten,

After the shopping we had a lovely meal at Ikea





Wel schrok ik nog even toen mijn dochter belde en riep: Mam, weet je wat er is gebeurd?????
Nou, ik kan je vertellen dat mijn bloeddruk gelijk omhoog schoot, en de ergste scenario's kwamen voorbij, maar gelukkig was er niets aan de hand, en wilde ze alleen maar vertellen dat ze een prijs gewonnen had. Kijk maar eens wat de postbode gebracht had:

But when my daughter called and said: Mum, something happend, I got a little scared. But she only had good news. She won a price in a magazine.





Helemaal leuk natuurlijk.
Dus konden wij rustig verder genieten van ons eten, en dan met name het toetje. Ik had als toetje chocolademouse, en dat was klaargemaakt door een echte zweedse kok.
Kijk maar eens naar dit filmpje:

So we could finish our meal happy, and our dessert was very special. We had chocolate moose. It was made by a Swedish cook. Look at the movie how he made it:





Al met al was het een geslaagd middagje Ikea.
O ja, ik kreeg nog een tip van een medeblogster over het Ikea gebak. Tja, als echte zoetekauw kan ik zo'n tip natuurlijk niet negeren............

So we had lots of fun, and I'm very happy with the new fabric. I got a hint from a fellow blogger about the baked goods of Ikea, so I bought some too.



Ik denk alleen niet, als ik dinsdag weer ga wegen bij de weightwatchers, dat ik afgevallen ben........

Tja, je kan niet alles hebben natuurlijk.

I'm only a bit scared when I go to the weight watchers on tuesday. I don't think I have lost a lot of weight lately. Well you can't have everything.

Wish you all a lovely weekend, hugs Ester


Ik wil jullie een heel fijn weekend toewensen,
Lieve groet van Ester.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails