zaterdag 25 september 2010

Autumn colors

Ik hou van de herfst. Van de kleuren en de geuren, ja zelfs van de wind, en een heel klein ieniemienie beetje, ook van de regen (vooral als ik op bed lig :-).


I love the color of autumn. Love the smell of falling leaves, the wind that blows around the house. I even love the rain sometimes (specially when I'm in bed)




jan kocht een tijdje geleden dit postzegelverzamelalbum. Ik vind dit een prachtig album, Nee niet voor de postzegels, maar voor de kleuren van de randen van de blaadjes. Ze doen mij aan de herfst denken.

My husband bought this book for stamps, but I love it for it's color. It makes me think of autumn.




Jaren geleden kreeg Liset dit boek van haar oom en tante. Het heet: Het jaar rond, en staat vol met versjes en tekeningen van Rie Cramer.

Years ago my daughter got this book from her aunt and uncle. It's a book of the seasons.





En vorige week lag dit boekje bij mijn achterdeur. Prachtige herfstpoëzie uit de
negentiende en twintigste eeuw.
Dank je wel Debbie en Annemarie.

Last week I found this book at my doorstep. It's about autumn.





En verder heeft Jan dit kastje gemaakt.

my husband made this little "house"






Voor de kerstmarkt,

It's for our stand at the christmasmarket.





Maar ik denk toch dat ie een andere moet maken. Ik vind hem zelf veel te leuk.

But I think he must make another one, because I fell in love with it.






Allemaal nog een fijn weekend,

Wish you all a great weekend, hugs Ester

Lieve groet van Ester

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails