dinsdag 28 september 2010

Giftbox



Zaterdag hadden we een verjaardag van de dochter van een vriendin van ons. 21 jaar is ze geworden.

Saturday we went to the 21th birthday, of our friends daughter.



Ik had een paar herfstbonbons gekocht, en wilde er ook nog wat geld bij geven.

I bought some chocolats, and wanted to give some money too,




Alleen vond ik het een beetje saai om het zo te geven, dus ben ik fijn aan de knutsel gegaan,

But I wanted to make it special, so I decided to decorate a little box,





Ik vond het heerlijk om weer eens creatief bezig te zijn, want ik heb het al een paar weken zo druk, dat ik aan mijn hobby niet of nauwlijks toekom.
Gelukkig kon ik me nu helemaal uitleven.

I was so busy lately, that I haven't crafted anything for weeks. I really loved it to see all my craftmaterials again, and I enjoyed making a beautiful giftbox.





Op de bodem van het doosje ook bladmuziek gelegd en een herfstblad uit mooi karton geknip,

I put a little autumnleave on the bottom of the box,



En zo is het een leuk kadootje geworden.

And then I wrapped it with cellophane.




Lieve groet van Ester


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails