maandag 20 september 2010

Nazomerfair


We zijn afgelopen weekend gezellig met het gezin naar de nazomerfair in Oostkapelle geweest. Het was prima "fair" weer dus dat troffen we. De fair was op Buitenplaats Ipenoord, en dat is werkelijk een schitterende locatie, met gezellige paadjes, en veel groen.



Sunday we visited a fair. The weather was fine, and the place was beautiful.






En ooooh ik heb mijn ogen weer uitgekeken hoor, Wat een prachtige spulletjes heb ik weer gezien.


And ooooh, I couldn't get enough of all the beautiful things I saw.







Bij deze kraam kwam ik ogen tekort,


I couldn't get away from this stand, with the most beautiful ribbons,






Ook voor de kinderen was er vanalles te zien en te doen. Er was een roofvogelshow en ze konden ook chocolade versieren,


The children made delicious figures, from candy and chocolate






Ook was er een kraam met brocante spulletjes van Madame Plezant, en hele mooie kaarten van Roos Raak.


There was also a stand with vintage things, and beautiful cards. The cards were from Roos Raak and the vintage stuff was from madame plezant.







Daar zag ik dit kastje staan.


That's where I found this lovely little cabinet,







Het was liefde op het eerste gezicht.


It was love at first sight,







Nu nog een plekje zoeken :-)


I only have to find a place for it :-)
Have a great week everyone. Hugs Ester



Fijne week allemaal,


Lieve groet van Ester








LinkWithin

Related Posts with Thumbnails