zaterdag 11 september 2010

getikt...gewonnen....en monumentendag.



Jaja dames, ook ik ben getikt. En wel door Ingrid van de blog: Home and lifestyle.

tja het zijn nogal wat vragen, en ik heb best even over de antwoorden moeten nadenken.

Hier komen mijn onthullingen:

Vier dingen die in mijn tas zitten:

1 Mijn zonnebril: Met bijna min 6 heb ik altijd een zonnebril of reservebril bij me.

2 Portemonee: dik van de pasjes, helaas niet van het geld.

3 Pakje zakdoekjes: Altijd makkelijk.

4 Mijn mobieltje

We're playing a little game here on the blogs, and now I'm supposed to tell four things that are in my handbag. It's my wallet, my sunglasses, handkerchiefs and my mobile phone.





Vier dingen die ik altijd al heb willen doen maar nog niet gedaan heb:


1 Vliegen, maar dan moet ik natuurlijk wel in een vliegtuig durven...










2 Gitaarles van een echte gitaarleraar. Ik speel nu wel een beetje gitaar, maar eigenlijk wil ik gewoon echt goed leren spelen.




3........en toen hield het op......

Four things I want to do but haven't done yet: going to America, but I'm scared to fly. And lessons to learn to play my guitar better.


Vier voorwerpen uit mijn bureaula,


Ik heb geen bureaula. Ik heb wel wat laadjes in huis maar daar zitten eigenlijk alleen maar wat losse speelgoeddingetjes in van de kinderen en een paar stokken kaarten. Wij spelen namelijk graag een potje 31 of pesten of jokeren.

Four things that are in my drawer. Well, a lot of little toys from my children, and playing cards. It's a kind of a mess in my drawer.






Vier favoriete voorwerpen uit mijn slaapkamer.




1 Nou dat is met stip mijn bed.




2 Een schattig nachtlampje,




3 Mijn wekkerradio: Niets fijner als wakker worden met Sander de Heer. Ik mis overigens wel de stem van Peter de Vries als het journaal voorgelezen wordt.



Mijn nachtkastje. Ik had dit kastje al toen ik nog bij mijn ouders woonde en ook toen deed het dienst als nachtkastje.
Ik moet het alleen nog een keer verven. Heb ik gelijk een punt voor: dingen die ik altijd al heb willen doen maar nog niet gedaan heb.


Four of my favorite things in my bedroom: My bed, a romantic night-lamp, my clockradio and my pedestal cupboard. I had that cupboard since I was little, I only must paint it one day.

Vier dingen die ik op dit moment erg leuk vind,


1 Dat is zonder twijfel Bloggen,

2 Handwerken, knutselen,

3 lezen

4 ?

Four of my favorite things: Blogging, crafting, and reading

Vier dingen die jullie nog niet van mij weten.



Ook dat wordt moeilijk want ik heb al eerder wat dingen over mezelf verteld (hier) en (hier)..... Even denken hoor...







zucht...









nog een grote zucht...





Zal ik het vertellen?.....







Nou vooruit dan,


ik zou wel eens een keertje in een band willen zingen, en dan nog gitaar willen spelen ook, en dan beroemd willen worden en rijk en.......



ja dat wisten jullie niet he?

Nou mijn beurt zit er op. Oja, er is nog iets dat jullie niet van mij weten.... Ik vind het altijd moeilijk om keuzes te maken, ik vind n.l. iedereen aardig en interessant. daarom vind ik het altijd zo moeilijk om awards door te geven, of zoals nu, vier namen te noemen. Maar ik ga het toch maar proberen want ik wil ook geen spelbreker zijn.

Four things you don't know from me: I want to become a singer, rich and famous. and the other thing is: I find it difficult to choose other people for this game, because I think you all are interesting and sweet, but I have to choose so here they come:


Ik heb getikt:

1 Miranda

2 Stina

3 Corinne

4 Astrid en Brenda


Dames, ik hoop dat jullie het leuk vinden.


Zaterdag was het natuurlijk monumentendag. Hier een kleine impressie:

A collage of the things we saw saturday:



En toen we thuiskwamen van alle activiteiten zag ik bij mijn berichtjes dat ik de giveaway van Erna, van de blog With Love gewonnen heb.
Echt superleuk!!!

Weten jullie, ik heb dan wel opgeschreven bij de dingen die jullie nog niet van mij weten dat ik in een band wil zingen en beroemd en rijk wil worden, Nou eigenlijk wil ik alleen maar zingen. Beroemd en rijk voel ik me al.

And saturday I won the giveaway from Erna from the blog with love. You know? I said I want to be a singer, rich and famous? Well leave the rich and famous, because I already am, by blogging with you lovely people. Hugs from me and hope you have a wonderful week.

Ik wens jullie alemaal een hele fijne week toe.

Lieve groetjes van Ester

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails