vrijdag 17 september 2010

Geluk


Geluk is geen kathedraal,
misschien een klein kapelletje.
Geen kermis luid en kolossaal,
misschien een carrouselletje.

Geluk is geen zomer van smetteloos blauw,
maar nu en dan een zonnetje.
Geluk dat is geen zeppelin,
't is hooguit een ballonnetje.


Dit prachtige gedicht van Toon Hermans kwam ik tegen op het internet, zo mooi en zo waar.
Want soms heb ik het zo druk met vanalles en nog wat dat ik vergeet te genieten, en alleen maar denk: ik zal blij zijn als deze week weer voorbij is.
En dan gebeuren er in zo'n week, waar ik ontzettend tegen bepaalde afspraken op kan zien, dingen die mij weer doen beseffen van: wat ben ik een gelukkig mens.

Er kwam post voor mij,

On top off this post there's a poem about happiness. It says how you can find luck in the little, normal things of life.
I had a very busy week, and I thought: I wish this week will be over soon. And then there were some happy moments for me this week, and I realized how lucky I am, and I must enjoy every moment of life. There was the giveaway I won from
Erna,






De giveaway die ik gewonnen had van Erna,




En toen een dag later kwam er weer post voor mij,

And a day later there was post for me again,




Een prachtige verrassing van Lili M.

A beautiful surprise from Lili M.




Voor mijn verzameling,

For my collection.



Lieve Erna en Lili, nogmaals hartelijk bedankt!

Dear Erna and Lili, thank you so much!


En of dat dat niet genoeg was, kreeg ik van een vriendin een avondje lachen:

And there was more for me this week. A friend took me out to the theatre. All these things brought me so much joy and happiness.



Dit waren van de week mijn zonnetjes en ballonnetjes, dat snappen jullie zeker wel.

Verder is Jan al druk bezig met spulletjes maken voor de kerstmarkt.

I haven't done much crafting this week, but my husband has made this little cabinet for keys.



Een schattig sleutelkastje.

I really like it.



Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend, en dat er ook bij jullie maar veel zonnetjes en ballonnetjes langs mogen komen.

I wish you all a lovely weekend, and I hope you will see as much as sunshine and happyness as I did last week.



Hugs Ester

Lieve groet van Ester

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails