woensdag 13 oktober 2010

10-10-10...my lucky day



Ik ben een bofkont! ik heb n.l weer een giveaway gewonnen, en wel de giveaway van Saskia, van de blog: join my Joy. En vandaag is ie gearriveerd, kijk eens wat een vrolijke kleuren en een mooie spullen,

I'm a lucky girl! I've won the giveaway from Saskia, from the blog: Join my Joy, and today it has arrived.
Look at all those wonderfull colors, and beautiful things.





dat wordt smullen vanavond, lekker warme chocolademelk in zo'n prachtige beker en een heerlijk speculaasje erbij.......

Tonight we drink some hot chocolate milk out of our new cups, and we eat a (speculaasje) delicious biscuit from saskia too.....



Lieve Saskia, nogmaals heel erg bedankt!!!

Saskia, thank you so much!!!

Verder ben ik druk bezig met een aardigheidje voor iemand. Ik kan er eigenlijk niet veel over vertellen want dan is het geen verrassing meer voor ......., maar ik zal jullie een glimpje laten zien,

I don't have much craftprojects to show to you, because I'm busy with a secret gift for a (blog)friend, and I don't want to spoil the surprise. I will show you a little sneek peek for now.


wordt vervolgd;-)

To be continued;-) Hugs Ester.

Lieve groet van Ester

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails