zaterdag 23 oktober 2010

Back in town.....

We zijn afgelopen week een paar dagen naar Drenthe geweest. Wat een schitterende provincie. We hebben heel veel gedaan en gezien. We hadden een huisje van Landal greenparks, met een prachtig uitzicht, zo aan het water:

Last week, we were on a little trip to Drenthe. It's a beautiful province, and we have visited a lot of beautiful places. Our house had a realy nice view:





Wat hebben we genoten zeg. Elke dag stond er wat op het programma.
We zijn een daagje naar Dierenpark Emmen geweest

We went to the zoo:





We hebben een bezoekje gebracht aan Orvelte. Een museum dorp, met prachtige boerderijen en demonstraties van oude ambachten.

And we visited a village with old farms. We could see how they made cheese and clogs, and we could see the inside of an old farm






Ook Herinneringscentrum Westerbork hebben we bezocht. Heel indrukwekkend!

we also visited concentrationcamp Westerbork. It's a recallcenter now. It was very impressive!





We hebben gebowld, en gegourmet,

On our park was a bowling center. we had a lot of fun there.




Jan heeft weer nieuwe inspiratie opgedaan:

My husband saw lots of nice things for him to make:




En we zijn naar Ruinen geweest. Heerlijk pannekoeken gegeten in de pannekoekenboerderij,

And we went to a pancake farm in Ruinen,





Helaas heb ik geen foto gemaakt van de pannenkoeken, maar als je ooit in de buurt van Ruinen bent, is een bezoekje aan de pannenkoekboerderij zeker aan te raden.


Natuurlijk gingen we niet alleen maar naar Ruinen voor de pannenkoeken. Ik wist dat Duifje van Drenthe daar zat, dus ja, daar moest ik natuurlijk gewoon naar toe.


Ofcourse we didn't go all the way to Ruinen just to eat pancakes. There is a shop called: Duifje van Drenthe.






Nou ik heb me goed uit kunnen leven hoor. Wat een prachtige spullen worden daar verkocht.

What a great store!


En toen zat onze vakantie er weer op. één ding weet ik wel, een midweekje is echt veeeeeeeeeeeeeel te kort. Ik had graag nog een dag naar Duitsland gewild, en ook de hunebedden hebben we niet bezocht. Maar goed, je moet toch ook wat te wensen overhouden. In ieder geval was dit een vakantie waar we met veel plezier aan terug zullen denken.

And then our holliday was over. I know one thing for sure, it was much too short. There were so many places we wanted to visit....But we are very happy with all the things we've done. It was a super fantastic (short) holliday.





In een volgende post laat ik mijn nieuwe aanwinsten zien, maar eerst ga ik "even" bijlezen bij jullie.

Next post I'll show you all the things I've bought lately. For now I will go read all your lovely blogs. Hugs Ester.

Lieve groet van Ester

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails