vrijdag 1 oktober 2010

Rommelmarktvondsten



Vorige weekend ben ik weer eens naar een rommelmarkt geweest. Het was al weer even geleden, want zo langzamerhand raken de rommelmarkten bij mij in de buurt een beetje op.
Wat een drukke boel was het daar zeg. Ik wist niet waar ik beginnen moest, want je kon haast nergens bij. Maar toch is het me na een poosje gelukt om in de buurt van de spulletjes te komen, en kon ik mijn slag slaan. Kijken jullie mee?

last weekend I went to a fleamarket in my neighbourhood. It was very busy, and it took me a while to get to
the tables. But I managed to find some nice goodies. Come and see.






Tja blikken en roomstelletjes met bloemetjes kan ik moeilijk weerstaan,

It's hard for me to resist tins and creamsets with flowers,



Wat denken jullie van deze kop en schotel? Ooh wat zou ik hier graag een heel servies van willen hebben!

What do you think of this cup and saucer? Ooh, I wish I had a complete set of this!




Een klein kastje, wat ik wil verven en misschien wel weer ga verkopen,(of niet)
A small box, I will paint and maybe sell it, (or not)





Een klein schilderijtje, (van stof)

A picture on fabric,



Voor bij mijn (kleine) verzameling,

For my small collection,





En als klapper van de dag, deze appelpot van Pools aardewerk. Ik had hem al een tijdje op mijn verlanglijstje staan maar vond het te duur om zomaar aan te schaffen. Ze kosten toch al snel zo tussen de 20 en 25 euro. Hij was nog helemaal nieuw, met de gebruiksaanwijzing er nog in, en ik mocht hem meenemen voor maar 1 euro!!!!!!!!

And this is my best found: an applepot from polish pottery. I wanted to buy this pot in a store, but I found it to expensive (20-25 euro) and there it was....all new...only 1 euro...Yeahhhhh





Verder bracht de postbode gisteren twee enveloppen met een superleuke inhoud. De eerste envelop bevatte het boek: Eline's huis,

And yesterday the mailman broughy me some lovely post. A new dutch craftbook: Eline's huis (Eline's house)




En in de tweede envelop zaten de papieren voor onze vakantie.

And the papers for our holliday.



Drenthe here we come.......................................



Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend,

Wish you all a very nice week, hugs Ester

Lieve groetjes van Ester

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails