dinsdag 26 oktober 2010

Shopaholic



Ziehier mijn nieuwe aanwinsten die ik bij Duifje van Drenthe gekocht heb:

These are the things, I bought at Duifje van Drenthe:




Ben helemaal in mijn nopjes met mijn nieuwe spulletjes. Jan wil het sjabloon gaan gebruiken voor zijn pierelantijntjes, maar ik wil het graag nog even voor de sier neerzetten....(had ik er nu toch maar twee gekocht ;-)

I love my new things. My husband want to use the abc template, but I want to use it for ornamentel first...(wish I bought two of them ;-)



Nee hoor, binnenkort mag Jan dit sjabloon gewoon gebruiken...hij heeft namelijk dit rekje voor mij gemaakt.....voor de nieuwe spulletjes.

Just kidding, Jan can use it soon....he's made this little rack for me, so I can put all my new goodies on it...soo sweet of him!




Het moet alleen nog geverfd worden, maar ik wilde alles graag laten zien, dus dan maar kaal op de foto.

It only needs a little painting, but I wanted to show you everything now.


Ook in Orvelte heb ik nog wat leuke plaatjes en papieren zakken gekocht

Ben dol op poezieplaatjes. Deze zijn dan wel niet oud, maar dat worden ze vanzelf wel. Ik koop deze n.l voor de knutsel, maar ooh wat vind ik het moeilijk om ze te gebruiken, maar ja, ik kan ook niet alles zelf houden....toch?

I also bought some old looking pictures in Orvelte. I love those pictures, and it's hard for me to use them for crafting, but I can't save everything...my house isn't that big...




En op een " Drenthse markt op de Plaza van ons park stond een kraam met.....jawel Stof, en net als poezieplaatjes kan ik ook mooie stof niet weerstaan:

And in another place I bought some lovely fabric. I only bought two pieces and some ribbon,




Ik heb me keurig ingehouden. Maar twee halve metertjes en een meter band. Netjes toch?

Oke, ik zal maar gelijk opbiechten dat ik twee weken geleden helemaal los gegaan ben op de handwerkbeurs.

Maar dat laat ik jullie wel weer in een andere post zien ;-)

That's not so much, is it?... Well I must be honest to you.... two weeks ago I bought lots and lots of fabric at a craft fair, but I will show you that, in another post.

Have a great day, hugs Ester

Fijne dag verder,

Lieve groet van Ester,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails