vrijdag 29 oktober 2010

freubelweekje




Het was een echte knutselweek voor mij.
Het begon dinsdag met een workshop bij Wilmi. Wat leuk om elkaar een keer in het echt te ontmoeten, en al die prachtige creaties van haar eens in het echt te kunnen bewonderen.
We hebben die avond een boekje gemaakt:

This week was filled with crafting. Tuesday I went to a workshop at Wilmi. It was so nice to meet her. We crafted a little notebook:





Het was erg gezellig, en ik ben helemaal blij met het resultaat:

I'm so happy with the result. It's lovely.




Donderdag ben ik bij mijn vriendin wezen bloemschikken. Ik heb een mooie krans gemaakt van hortensia's uit eigen tuin.

Thursday I went to a friend for a flower arranging course. I've made a wreath of hydrangea, out of my own garden.




Hij hangt nu te pronken aan de voordeur.

I've hung it at my frontdoor.





Verder heb ik de verrassing waar ik mee bezig was afgemaakt,

And I finished the surprise, I was working on.





En vandaag is weer zo'n heerlijke dag. Na vanmorgen een klein uurtje gewandeld te hebben, heb ik heerlijk het kacheltje aangestoken en zit ik wederom achter mijn sientje.

And today is a wonderful day again. First I've walked for about one hour, and when I came home, I turned on the heater, drunk a cup of tea, and now I'm behind my sewingmachine again.





Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend toe,

Wish you all a lovely weekend, hugs Ester


Lieve groet van Ester

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails