vrijdag 8 oktober 2010

Bezigheden


Zo, eindelijk weer tijd voor een berichtje.
Wat gaat de tijd toch snel. Het weekend staat alweer voor de deur, en het is alweer een week geleden dat ik een berichtje geplaatst heb.

Tja, waar heb ik het dan eigenlijk zo druk mee? Nou, gewoon, de dingen van alledag. Werk, huishouden, voetbaltrainingen waar zoonlief naar toe moet, het assisteren van het kinderfeestje van de dochter van mijn vriendin.

Maar ook ben ik druk met het maken van spulletjes voor de kerstmarkt,


Here I am, at last. Time flies when you are busy. It's been a week since I've written my last post
And what do I do all week? Well, just the normal things a mom and housewife does. Go to work, clean our house, take our son to the football, help my friend with the birthdayparty of her daughter,
But also I'm busy making things for the christmasmarket,











En ben ik druk met het genieten van alweer nieuwe vondsten op een rommelmarkt,

And I'm busy enjoying my new founds at the fleamarket,








Druk met gezellige uitjes met vriendinnen. (Heb nog een zere keel van het meezingen, en een zere buik van het lachen)!

Busy with going out to the theatre with my friends






En natuurlijk ben ik druk met het lezen van jullie blogs, want dat probeer ik toch wel regelmatig bij te houden, en dat zijn dan ook mijn rustpuntjes in een drukke week.

En nu is het bijna zaterdag. Eerst met zoonlief naar de voetbal, uitslapen is er niet bij. Half acht vertrekken naar Hellevoetsluis. Maar dan heb je nog wat aan je dag......en dat is mooi, want Jan en ik gaan inkopen doen in Spijkenisse.

En zondag? Zondag doen we lekker niets. Misschien een rondje lopen.....fotocamera mee,

And of course I'm busy with reading your blogs. That is also my time out. I love reading your blogs, but I'm sorry I don't have time to leave comments so often.

And now it is almoust Saturday. First we go to the footballmatch with our son, and later that day my husband and I go shopping. I really need new shoes.

And Sunday is our day to rest. Maybe a little walk in our city, taking some photo's off our beautiful city.







en weer opladen voor de week die voor ons ligt.

And just get new energy for the new week.





Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend,

Wish you all a lovely weekend, Hugs Ester.

Lieve groet van Ester,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails