vrijdag 3 december 2010

Advent verrassing






Advent........ tijd van voorbereiding voor het kerstfeest.........

Ik weet niet hoe het er bij jullie aan toe gaat, maar elk jaar weer, betrap ik mezelf erop, dat ik het juist in de weken voor kerst zo druk heb, dat het kerstfeest is aangebroken, zonder dat ik echt van alle voorbereidingen heb kunnen genieten.
Maar dit jaar niet.......dit jaar is alles anders.....want dit jaar, 18 januari om precies te zijn, ben ik een blog begonnen!!!
Ik heb het vast al eerder gezegd: wat ben ik blij met mijn blog....kleine stukjes van mijn leven, voorzien van foto's en tekst, plaats ik hier op het www, en dan het leukste........de reacties......en zo gaat dat over en weer, want ik vind het ook heerlijk om bij jullie langs te gaan, en te lezen en te zien wat jullie beleefd hebben, en zo zijn er in dit jaar vriendschappen ontstaan met mensen, die ik nog nooit gezien heb, maar waar ik me wel heel erg verbonden mee voel.

Een van die mensen is Lili M. Ik lees al heel erg lang haar blog, en kan daar zo van genieten! Toen ik zelf een blog begon, ben ik dan ook reacties gaan plaatsen op haar berichten, en toen zij in maart elke dag wat van haar verzamelingen liet zien, zat ik aan de computer gekluisterd om toch vooral maar niets te missen. Ik kreeg van haar een prachtige zelfgemaakte kaart met fournituren op mijn verjaardag, en toen zij jarig was heb ik een stoffen boekje voor haar gemaakt.

Zeer groot was mijn verbazing toen mijn man gisteren riep dat de post een pakket had gebracht. Ik had wel wat besteld bij de H&M, maar dit was duidelijk geen H&M pakket:

Advent..... period of preporation before christmas...... and every year I find myself running and in a hurry, and before I know it, it is christmas and I didn't enjoy any of the preporations. But not this year...this year everything is changed...this year on january 18th i started my weblog, and oooh how I enjoy it!
People from all over the world became visiters and lots of friendship where started here on the www.
One of those people I feel connected with is Lili M. I looked at her blog often and once I started my own blog I began to give comments on her posts, and when she did post about her collections in march, I was glued to my pc. For her birthday, I made her a fabric book, and she was so happy with it, she wanted to do something in return. So I was totally surprised yesterday, because there was a package from Lili M.






Toen ik het kaartje las, zag ik dat het afkomstig was van Lili M. Ze was zo blij met het boekje, dat ze graag iets terug wilde doen:

This very sweet card was insite,




Ik zal jullie eerlijk zeggen, dat ik helemaal beduusd was, maar bovenal ontroerd. Ik zat juist deze week niet lekker in mijn vel, en dan krijg je zomaar een pakket toegestuurd. Ik heb de dozen opgepakt en ben bij het kacheltje gaan zitten om ze op mijn gemak open te maken.

I was totally perplexed and seized with emotions. I had a bit of a tough week, and than out of the blue this package arrived. I brought the boxes by the stove, and there I opened the boxes.




Ik kon werkelijk mijn ogen niet geloven. Er zat een prachtige kist in, bekleed met nostalgische poezieplaatjes,

I couldn't believe my eyes. Inside there was this beautiful box, decorated with vintage images,





En toen ik de kist opendeed........je zou zo'n moment echt moeten filmen......hij zat vol met kadootjes, en in de andere doos zaten nog meer kado's. Allemaal op een zeer creatieve manier genummerd, en prachtig ingepakt met muziekpapier.

And when I opened it.......you should have seen my face.......it was full with presents, and in the other box, there where more presents. They where beautiful wrapped, and very creative numbered.




Ik ben naar boven gegaan en heb daar een tafeltje gehaald wat op onze slaapkamer stond. Dit was perfect voor in de kamer. Zo kon ik alles mooi uitstallen.......Vierentwintig kado's....voor elke dag één....tot aan de kerst!

I went upstairs to get a table, so I could put all the gifts there, and we all can enjoy this beautiful gift.




En gisteren mocht ik er al twee uitpakken. Kijken jullie mee?

And yesterday I could unpack two of the gifts already. This is number one:




Kado nummer 1: Een feestnummer van 101 woonideeën. Ik ben DOL op tijdschriften. Kan daar zo van genieten. Echt een moment voor mezelf zeg maar.

A very beautiful magazine. Ooh how I love magazines, I enjoy reading and watching them so much.






En dit is pakje nummer twee.

gift number two:





Een waterbak voor aan de verwarming. Ik ben hier al zo lang naar op zoek, maar kon er geen naar mijn zin vinden, en dit.... is precies wat ik zocht. Ik vind hem echt prachtig. Ben zo dol op nostalgische plaatjes....

It's a water-can for our heating. I was looking for this but I couldn't find any nice one, and this.....this one is soooo beautiful. Oooh how I LOVE vintage images.





En vandaag was het tijd voor nummer 3. Het voelt of ik elke dag jarig ben.....en ik heb weer dat gevoel wat ik had toen ik kind was..... de spanning van:....wat zou erin het pakje zitten.....

Today it was time for gift number three..... It feels like its my birthday everyday, I'm so thrilled!



Kijk nou.... een lei en een griffel! Wat super super leuk!!!!!!

Look, it's a slate and stylus! It's so very very nice!!!!





Advent....... tijd van voorbereiding voor het kerstfeest.....elk jaar opnieuw rennen en vliegen.......maar dit jaar niet! Nee..... dit jaar is alles anders.... Dit jaar geniet ik van de tijd voor kerst..... De adventstijd gaat niet zomaar aan mij voorbij........elke dag, tot en met 24 december mag ik een kado van deze tafel pakken, en mag ik zien en voelen hoe bijzonder het is om deel te mogen uitmaken van een wondere wereld.......de wereld van de bloggers. Waar mensen een stukje van hun leven laten zien in woord en beeld, en waar andere mensen dan weer op reageren met lieve, grappige en bemoedigende reacties.

Advent......period of preporation before christmas.......and every year I find myself running and in a hurry....but not this year....this year everything is changed. Thanks to this wonderful world of blogging. Where people tell things about their lives, and where other people give comments to other bloggers. sweet, funny and encouraging comments. this world where friendhips get started and where people feel connected with other people....the world of bloggers.





Lieve Lieve Lili, ik heb je al bedankt via de mail, maar ik wil het ook hier nog een keer zeggen:
Heel erg bedankt voor dit schitterende kado. Ik ben echt diep ontroerd door dit gebaar!

My dearest dearest Lili. I have thank you trouhg email, but I want to say it here again: Thank you very very much for this beautiful present. I'm deeply touched by this gesture!




Natuurlijk laat ik in deze adventstijd regelmatig zien wat er in de pakjes zit, dus hou mijn blog maar in de gaten.
Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend toe, een heel gezellig sinterklaasfeest en een warm en fijn advent.

Ofcourse I will show you regurarly what is in the packages, so keep looking at my blog. For now I wish you all a very nice weekend and a very good advent.


Lieve groet van Ester.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails