vrijdag 10 december 2010

10 december


Vandaag wil ik laten zien wat er deze week allemaal in de advent verrassing zat. Ik kan jullie wel zeggen dat ik elke dag weer zo ontzettend verrast wordt door de inhoud van de pakjes! Ongeloofelijk hoe iemand die ik nog nooit in het echt heb gezien, en die ook nog nooit bij mij thuis is geweest, weet waar ik van hou. Dat vind ik zo ontzettend bijzonder!

Zo stond ik maandag 6 december gewoon helemaal perplext toen ik dit pakje openmaakte.....

Today I want to show you what was in my advent surprise this week.






Ik wist niet wat ik zag... wat een schitterende handschoentjes! Hier was ik al een tijdje naar op zoek!! Dat bedoel ik nou ....zo bijzonder!!

I was so very much surprised! How is it possible that someone who I've never met in my life, know so well what I like. I adore these gloves! I was looking for old gloves but i couldn't find them, and now Lili gave them to me. That is so special.





Dinsdag was het tijd voor pakje nummer 7:

Number seven:





Wat een prachtig kant en dan die klosjes....wat zijn ze mooi diep van kleur ook. Helemaal geweldig!

What a beautiful lace...and those bobbins...so beautiful!




En dan pakje nummer 8....wat is het leuk genummerd zo met die dominosteen.
Tja, ik probeer nog steeds te raden wat erin zit, maar ik wordt elke dag opnieuw verrast.....

Look how Lili numbered this package.

I still want to guess what is in the gifts, but I never can.




dit is echt zooooo ontzettend leuk, een flesje 4711....ik kan het niet laten...ik moet even ruiken.... herinneringen schieten door mijn gedachten. En dan dat schattige zakdoekje...wauw!

Ooooh this is so great...a bottle of au d' cologne....I can't help it...I must smell.....memories are flying in my head. And look at this beautiful tissue
with lace....wauw!



Donderdag 9 december.

Twee dagen voor de kerstmarkt in Goedereede. Gisteren is mijn man thuisgebracht omdat hij niet meer op of neer kan van pijn in zijn zij/rug. Het blijkt een behoorlijke kou en verrekking van zijn spieren te zijn. Gelukkig krijgt hij goede pijnstillers mee van de dokter, ik zit wel een beetje over die markt in nu, maar goed...komt tijd komt raad.
eerst pakje nummer negen maar eens opzoeken:

Gift number nine,





Wat super leuk!!!! Een prachtig nsotalgisch plaatje met daarop een notitieboekje.

look how lovely!!! a beautiful memo blok.





Op het eerste blaadje staat een vogeltje met een kerstballetje in zijn snaveltje en daarbij staat geschreven: don't forget! Voortaan schrijf ik dus alles wat ik moet onthouden op zo'n blaadje, want mijn ogen worden als vanzelf naar dat prachtige nostalgische prentje toegetrokken, en zo kan ik niets meer vergeten.


En dan het pakje van vandaag.....
Het is een soort van ritueel geworden. Elke morgen komt mijn zoon naar mij toe en verteld mij de datum van die dag. Nou zeg ik... dan is het vandaag dus tijd voor pakje nummer tien.
Glimmend van trots gaat hij dan opzoek naar het bewuste pakje. Ik pak ondertussen mijn camera en het feest kan beginnen:

The opening of the advent surprises has become a sort of ritual. My son tells my what date it is every day, and I let him to surch for the package.





Oooh maar dit is even boffen. Een prachtig puntzakje met daarin hele mooie (lekkere) zuurtjes. Bram straalt ondertussen!

Ooh this is fun.... a beautiful handmade cone filled with candy.....my son is shining,



En ik straal ook. Wat een geluksvogel ben ik toch!

And so am I! What a lucky girl I am!


Morgen de dag van de kerstmarkt. Door allerlei omstandigheden heb ik zelf niet veel nieuwe dingen kunnen maken, maar gelukkig heeft Jan wel veel spulletjes gemaakt.

Ik hoop dat het weer een beetje mee zal werken....ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend toe.

Tomorrow we will sell our things on a christmas market. I didn't manage to make lots of new things but my husband has made a lot of wooden things. I hope the weather is fine tomorrow.

Wish you all a lovely weekend. Hugs Ester




lieve groet van Ester

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails