vrijdag 24 december 2010

Merry Christmas.

24 December......Dit is mijn laatste post over de adventverrassing die ik van Lili M. kreeg. Wat een feest was het heel de maand december. Ik heb genoten van alles, van het eerste tot en met het laatste pakje was het telkens een grote verrassing wat er tevoorschijn kwam. Ik heb nog drie pakjes die ik jullie wil laten zien......


December 24th...This is my last post about the adventsurprise I got from Lili M. We had a party here all through the month. I enjoyed everything, from the first till the last present....I've got three presents left to show you:


Pakje nummer 22:





Ik voel me echt zooooo jarig elke dag.....moet je eens kijken,

I feel so lucky everyday......just when it was my birthday.....look what was in number 22:






Wat super leuk, en nu heb ik een koppeltje van die schattige kaarsenhoudertjes:

It is sooooo cute, and now I've got two of these adorable candle holders:




23 december:

December 23:




Echt zooooo ontzettend leuk.

Look...a very old photo....ooh how I love this.




Een hele oude foto.....ik kan het niet helpen, ik ga gelijk denken...wie zouden het zijn...heerlijk vind ik het om hier een eigen verhaal bij te maken in mijn gedachten. Deze foto krijgt een ereplekje tussen de familiefoto's.
Maar er zat nog meer in het pakje,

Prachtige labels en poëzieplaatjes:a

My imagination is doing overtime.....who are these two people? I make up my own story....and this photo will get a place of honor between our family pictures.





En vandaag was het de beurt aan het laatste pakje, nummer 24:

And today I opened the last gift...number 24......




Het was heel goed ingepakt,

It was carefully wrapped:




Ik heb in gedachten deze maand al een paar keer geraden wat er nou in dat laatste pakje zou zitten, maar dat het dit zou zijn.....zo mooi....nee dit had ik echt nooit geraden:

I've guessen a lot this month what would be in that last gift, but this I've never guessed





Wat prachtig!!!! Ik heb ook deze dag weer met een grote lach op mijn gezicht rondgelopen hoor. Wat een feest is het de afgelopen maand geweest voor mij, maar ook mijn gezin heeft genoten van de adventverrassing, en het ritueel van raden, zoeken en uitpakken.

Lieve Lili, Duizend maal dank!!!!!!!
Ik heb echt elke dag genoten van de adventkalender. Alles heeft ondertussen een mooie plek gekregen hier in huize Piere, en terwijl ik dit bericht typ, kijk ik naar het poppenhoofdje op het doosje....het staat tussen mijn twee waxinelichthuisjes in, en nu met de kaarsjes aan staat het zo sfeervol naar me te kijken. Ik voel me een gelukkig mens.....wat heerlijk dat ik het bloggen ontdekt hebt, en de mensen achter de blogs een beetje heb mogen leren kennen.

How beautiful! It's been a great party this month in our house. But now it has come to an end and I've decorated my house with all the gifts and I'm enjoying them every minute!

Dear Lili, thank you so much!!! I feel so lucky I started blogging, and that I have met so many lovely friends out here.

I want to wish you all a merry christmas, and a very happy and healthy 2011. Hugs Ester






Ik wil iedereen hele fijne kerstdagen toewensen en een heel gelukkig en gezond 2011!

Lieve groet van Ester

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails