maandag 13 december 2010

De kerstmarkt......

Maanden van tevoren zit het al in je hoofd, en uuuuren en uren werk is eraan vooraf gegaan....en dan is het zover......de kerstmarkt.

Months of preporation, and hours of work......and there is was...the christmas sale.






Ik kan niet anders zeggen dan:.......wat heb ik enorm genoten! Een dag met een gouden randje!
We hadden het geluk dat de kraam naast ons leeg bleef staan, zodoende hadden we twee kramen om onze spullen in uit te stallen. En dat hadden we nodig hoor....we wisten zelf niet eens meer wat we precies hadden, ook omdat een gedeelte opgeslagen stond bij Jan z'n vader in de garage. we moesten zelfs nog spullen naast de twee kramen zetten:

And ooh how we enjoyed it! It was a very memorable day for us. The stand next to ours was empty, so we could use it also for our stuff. We had lots and lots of things.....



En tussen de houten spulletjes die Jan gemaakt had, lagen de spulletjes die ik gemaakt had. Al met al zag de kraam er vol, maar best wel gezellig uit:

And between all the wooden things Jan made, I put the things I made. It looked very cosy all together.







We kregen die dag aan alle kanten hulp: jan z'n vader heeft geholpen om alle spullen te laden en te lossen, mijn vader heeft op de kinderen gelet en mijn moeder stond gezellig bij ons in de kraam,

We got lots of help that day. My father-in-law helped with carrying the things to the market, my father watched the children now and then, and my mother helped me in the stand.

mam, deze is voor jou!


En toen het donker werd hebben we kaarsjes aangestoken......dat gaf een hele gezellige sfeer.

And when it became dark, we put on the candles. It was a beautiful sight.




Maar het allerleukste van de hele dag vond ik toch wel de complimenten die we gekregen hebben, en de bezoekjes die ik gehad heb van drie blogdames. nl.:
Els, van de blog: thuis bij Els
Jeanet van de blog: Wat een dag,
en van Sonja, van de blog: Sonja @ home.
Els had ik al eerder ontmoet, maar Jeanet en Sonja had ik nog nooit gezien.


Els, Jeanet en Sonja, ik vond het echt superleuk dat ik jullie gezien en gesproken heb!

But the thing I enjoyed the most, where the compiments we got, and the meetings I've got with three other bloggers: Els, Jeanet and Sonja. It was so very nice to meet them in person!




En dan wil ik jullie natuurlijk ook weer laten zien wat er in de pakjes 11, 12 en 13 zaten van de adventverrassing:

Ofcourse I also want to let you see, what was in my advent surprise on day 11, 12 and 13:



Supermooie oude bakvormpjes!

Beautiful old baking tins!


Twee oude klosjes met garen erop!
Two old bobbins with thread!

En prachtig verpakte chocolaadjes!

And realy beautiful wrapped chocolats!









Ik wens jullie allemaal een hele goede week toe!

Wish you all a great week. Hugs Ester

Lieve groet van Ester



Deze foto is van vanmorgen. Ik vond de lucht zo mooi, dat moest ik even vastleggen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails