woensdag 31 augustus 2011

Birthdaygifts



Afgelopen zaterdag was ik jarig. Ik begon mijn verjaardag toch wel wat bijzonder. Ik was n.l. tegelijk jarig met de moeder van een teamgenootje uit het elftal van onze zoon. Wij kunnen het supergoed vinden met elkaar, en besloten dan ook om die dag samen te trakteren tijdens de rust. We hadden chips voor de kinderen en appeltaart met slagroom voor de volwassenen. dat is nog eens een leuk en gezellig begin van de dag:

last saturday it was my birthday. It began on a very special place......in the canteen of the football. Another mother from the team was also celebrating her birthday, and we decided to treaet together. chips for the children, and apple pie for the parents:







Ook hadden we voor elkaar een kadootje meegenomen.


We had gifts for each other,









Ik had een theedoos van de xenos gevuld met allerlei smaakjes thee, en in plaats van een foto in het deksel, heb ik zelf wat geknutseld:

Dit voor de voorkant:



I bought a tea box for her, and instead of a picture, I created something myself. This is the front:






en dit voor de binnenkant van de theedoos:



And this is the inside:






En zo zag het er dan uit toen het af was:



Here you see it finished:







Ziet er gezellig uit, toch?



Doesn't it look nice?






Natuurlijk is thee niet zo lekker als er geen koekjes bij zijn, dus heb ik een pot met zelfgebakken koekjes erbij gedaan:



Ofcourse there's no tea without cookies, so I baked some myself, and put them in a jar:






Zelf werd ik verrast met één van mijn lievelingsbladen: De Ariadne at Home:



She bought me one of my favorite magazines: The Ariadne at Home:






Onlangs kreeg ik een mail van de Ariadne, dat mijn blog vermeld staat op de site: Alles Brocante, van de makers van de Ariadne.
Jullie snappen natuurlijk wel dat ik reuze trots ben op die vermelding!



A while ago, I received a email from that magazine, that they put my blog on their site: Alles Brocante. I'm so proud of that!

'S-avonds hield ik mijn verjaardag voor vrienden en familie. Wat ben ik verwend zeg!

Bergen kaarten gehad die dag,



In the evening, my friends and family came. I got lots of cards that day:






En veel kado's, zoals dit van mijn broer en schoonzus:



And lots of presents. I got this from my brother and sister-in-law:






Van mijn ouders geld, en een schattig hartvormig schaaltje met een (nep)bloem:



Money and this lovely heart shaped dish with flower from my parents:






En verder nog: een proefabonnement op de flow, heerlijke parfum, een fotoalbum, doucheschuim, boekenbon, en ook nog geld



And lots of other presents:






.....daar heb ik alvast wat van uitgegeven:



Here some magazines I bought from my birthday money:






De rest bewaar ik voor de hobbybeurs in Oktober. Ook wil ik nog een nieuw lampje kopen voor in het raamkozijn.

Van onze zoon heb ik een supermooie en lieve kaart gehad (met lekkere snoepjes erbij) dat er 41 opstaat in plaats van 42 streelt alleen mijn ego maar ;-)



My son wrote me this very sweet card. It says: My sweet mother has become 41 (must be 42 haha) Wish you a very happy birthday and lots more. Enjoy the prestens and the day. From your son Bram...........Oohh isn't that sweet?





En van onze dochter een zelfverzonnen gedicht: (met lekkere chocolade erbij)



And my daughter wrote me a poem. its to large to translate, but she says she loves me a lot. I am so very very rich!!!!!






Soon I want to treat too, so i'm going to organize a givaway. It will be something my husband makes. So he's busy with that now, and when it is finished, I will tell you more! Hugs Ester


Wat ben ik toch rijk !!!!!

en wie jarig is trakteert, dus binnenkort kom ik met een giveaway. Het wordt iets uit het atelier van Pierelantijntjes, en het is vers van de pers, want Jan moet het nog maken. Dus houd mijn site in de gaten. Binnenkort meer hierover....



Hele lieve groet van Ester







LinkWithin

Related Posts with Thumbnails