maandag 1 augustus 2011

werk in uitvoering



Wij hebben dan wel vakantie, maar van luieren is absoluut geen sprake.

nee nee, wij zijn druk bezig.

Onze dochter heeft haar eerste baantje te pakken:




It's our holliday, but we are very busy. Our daughter has her first job,











en wij zijn ondertussen druk met de fairs:









And we are busy with selling our things at fairs:












en mijn schoonzusje doet gezellig met ons mee,



My sister-in-law is also selling some things,











We genieten ervan! We ontmoeten echt zoveel leuke, gezellige mensen. En we krijgen veel complimenten, nou dat doet een mens goed hoor, moet ik zeggen.
Woensdag staan we alweer op de derde fair van deze vakantie, en aangezien we alweer aardig door onze voorraad heen waren, betekende het dus dat er nieuwe spulletjes gemaakt moesten worden.







We love it! We have met so many lovely people, and they are giving us so many compliments. It's heartwarming! Wednesday we are on the third fair, this holliday, and my husband had to make a lot of new things, because we sold a lot last time. He's making some triptych,

Drieluiken:










In allerlei soorten en maten:






All kinds of them:











oppot tafels:



And potting tables:









En natuurlijk bankjes, voor binnen of buiten,




lovely benches,









ja.....als Jan eenmaal bezig is, is ie niet meer te stoppen:






As you can see, my husband can't stop making them:












De drieluiken zijn ondertussen al geverfd en in elkaar gezet:






Some things are ready:







En deze bak voor openhaard-hout wacht nog op een verfje,






And some things are waiting for some paint,











jaja, die Jan kan er wat van!

Behalve tenten opzetten.....daar heeft ie geen kaas van gegeten:




Yes, my husband is a very handy man! Except with tents......











Hij vermoed dat er een stok verkeerd zit........Ik weet 't wel zeker ;-)




He thinks there's something wrong with the sticks......I know for sure there's something wrong with them ;-)











Maar ik bemoei me er niet mee.....Nee, ik ben druk met mijn eigen werkzaamheden:







But I don't interfere.....I'm busy with my own things:













Heel druk......




Very busy.......













Ik wens jullie allemaal een fijne week, en veel zonneschijn,

Lieve groet van Ester







Wish you all a lovely week, and lots of sunshine! Hugs Ester



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails