vrijdag 21 mei 2010

Bezoek... en post met een geurtje



Donderdag kwam mijn vriendin Margreet van de blog Home sweet Home gezellig op visite. Ik had gevraagd of ze wat van haar projectjes wilde meenemen zodat ik ze ook "live" kon bewonderen, en ja hoor, een grote doos met lapjes kwam uit haar fietstas.


Margreet maakt namelijk de prachtigste quilts, en dat allemaal met de hand.


Op het ogenblik is ze met een paar projecten bezig. n.l: Sylvia's bridal sampler, dat zijn allemaal verschillende blokken die later een grote quilt moeten vormen:






En met een prachtige sterrenquilt:


Thursday my friend Margreet from the blog: Home sweet Home came by to visit me. I asked her to bring some projects, what she is making at the moment. She is working on two quilts: Sylvia's bridal sampler and a Star quilt. She makes every piece of it without a sewing machine!







Nadat we elkanders creaties bewonderd hadden zijn we lekker buiten gaan zitten om weer eens ouderwets bij te kletsen. Want bloggen en reacties geven op elkaars berichtjes is superleuk, maar er gaat niets boven gezellig een middagje bijkletsen met een vriendin.
Toen we zo aan de thee zaten kwam de postbode.....met een pakje voor mij. Ik had namelijk wat besteld in de webwinkel van Pieternel

After we admired each others creations, we went outside and drunk tea and we talked a lot. It's fun to blog and give comment on each others posts, but it's even better when we can see each other. While we were talking the postman brought me a packet. I was expecting it because I ordered something in the webshop from Pieternel.




lont om kaarsen te maken, en twee flesjes met geurolie:




Ik wil namelijk eens wat anders proberen dan altijd maar lavendel. Ik heb een hangertje gemaakt, en op de vulling heb ik wat druppels van de geurolie gedaan.
Ik hoop dat je de geur een poosje blijft ruiken, want ik zou deze hangertjes wel willen maken voor een zomermarkt op de school van mijn zoontje. Dit is dus eigenlijk een probeersel, maar ik moet zeggen dat het heerlijk ruikt hier in huis.

Two bottles with fragance oil. I want to make sachets with aroma and I didn't want to use lavender. I made an example for myself, because I want to sell them on a market of my son's school. I must say my house smells wonderful!





Dit bloemetje kreeg ik van Margreet. Het is een Vlijtig Liesje, en ik hoop dat ik een beetje van die naam over mag nemen, en een Vlijtig Esje mag worden want 11 juni is de zomermarkt al en ik heb nog niet veel kunnen maken.


Wish you all a wonderful weekend, Hugs Ester.


Ik wens jullie allemaal een fijn en zonnig pinksterweekend toe.

Lieve groet van Ester

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails