zaterdag 8 mei 2010

rommelmarktvondsten




Vorige week op een fair vond ik deze bordjes van Sphinx en vandaag op een rommelmarkt dacht ik dezelfde soort gevonden te hebben, maar op de achterkant staat weer wat anders n.l. Maastrichts aardewerk. Ik zie voor de rest geen verschil. Ik ben helemaal verliefd op de pastelkleurtjes van deze borden.

last week I found these plates on a fair and today I found more of these plates on a fleamarket. They are the same exept the sign on the back.


Ook heb ik nog een vorm voor speculaaspoppen gekocht, een schilderijtje en oude kegels. Meer kon ik helaas niet vinden. Maar mijn allerliefste schoonzus had weer eens aan mij gedacht en kwam met een mooi blikje aanzetten,


I also bought a wooden cookie mal, a picture with a nice frame, and old cones. That's all I could find, but lucky for me my sweet sister- -in-law found a nice tin,










MET INHOUD, YEAHHHHHHH

With content, yeahhhhh





Net alle rood, wit, blauwe spulletjes weer opgeborgen en de nieuwe aanwinsten weer neergezet.

i just put all my new things in my closet,


Allemaal nog een fijn weekend verder toegewenst.

Lieve groet van Ester

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails