donderdag 13 mei 2010

Happy birthday to you...



Lieve ma,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. We komen natuurlijk straks naar je toe, maar ik vond het leuk om je via deze weg ook even te feliciteren. Jullie lezen trouw alle berichtjes en reacties en dat vind ik heel erg leuk!
Ik wens dat we nog vele jaren elkanders verjaardagen mogen vieren.


Sweet birthday wishes for my mother. My parents always read my blog and I wanted to surprise my mother by putting this message and a photo on my blog.


.....................................................................................

Gisteren heb ik nog een lief zeepaardje gemaakt

Yesterday I made this little sea-horse






En nog een visje en een zeester. Ik heb het even voor de foto in een kastje gehangen wat Jan gemaakt heeft. Het kastje moet nog wel geverfd worden, maar deze naturel look vind ik wel mooi bij de zelfgemaakte spulletjes passen,

And a little fish and starfish. I put it in this cabinet my husband made. The cabinet must be painted, but I thought this color was nice with the fabric things for the photograph.



Ook nog een appeltaart gebakken voor de verjaardag van mijn moeder.
Ja, ik weet het er ontbreekt een stukje, maar ze zeggen altijd dat een goede kok eerst moet proeven....en daar ben ik het natuurlijk helemaal mee eens.


I also baked an applepie fot my mothers birthday. Yes I know, there's a piece missing
but they say a good coock always taste first, and that is something I agree.





Ik wens jullie allemaal een fijne dagen toe.

Wishing you all nice days.





Lieve groet van Ester

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails