dinsdag 25 mei 2010

Een doos vol muziek.......en meer.




Wat een mooi weekend heben we achter de rug. Veel gedaan en veel gezien, lekker genoten van het zonnetje en de terrasjes.

Maar nu is het weer voorbij en is alles weer aan het werk of naar school. En ik? ik geniet stiekem toch wel weer van de rust, en de muziek van radio 5.

Ook geniet ik van de spulletjes die ik weer gevonden heb op diverse rommelmarkten. Kijken jullie met me mee?

Een oude koffiepot van D.E. en twee prachtige bussen. Helaas ontbreekt er één bus, maar dat mag de pret niet drukken,


It was a wonderful weekend. The sun was shining, we went out with friends and had a lot of fun.
But now all is normal again and I'm enjoying my fleamarket finds: a coffepot and two tins,







Een oud sprookjeskwartet,


A fairy tale quartet





Een mooi blik,
A nice tin with our formal Queen





een kruidenrekje,
A spice rack




Een mini kastje/rekje

A little cabinet




En toen vond ik onder de kraam van de boeken ook nog eens een doos vol met oude muziekboeken.
Nou ik kan jullie vertellen dat mijn hart spontaan een deuntje ging roffelen.

and a box filled with old musicbooks



Stapels muziekpapier,




En op de voorkant de mooiste afbeeldingen,

With lovely pictures on the front







en nog een opera boekje,

A little opera book




Hier kan ik dus echt bij wegdromen zeg maar. Maar ja, er moet nu toch echt weer wat gedaan worden. Voor je het weet is de middag weer voorbij en ik heb nog geen aardappel in huis, dus eerst maar eens om boodschappen.



When I see these books I dream of old days. But now I must stop dreaming because I must go to the supermarket. Wish you all a nice week,

Iedereen een hele fijne week toegewenst,

Lieve groet van Ester.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails