donderdag 3 juni 2010

House for sale...



Eerst wil ik iedereen bedanken voor de ontzettend leuke reacties op mijn vorige bericht.
Ik probeer zoveel mogelijk te reageren op jullie nieuwe berichten, maar soms lukt dat niet altijd. Mijn excuses hiervoor. Ik hoop over twee weken weer al mijn aandacht aan het bloggen te kunnen geven.

Wij zijn namelijk druk bezig met het maken van nieuwe Pierelantijntjes.

Ik achter de naaimachine:

I want to thank everyone for the comments on my last post. I enjoyed reading them. I apology for not always reacting on new posts, because I'm very busy with making new things for the sale on our son's school.
I'm busy sewing things,












En Jan in het schuurtje:


And my husband makes things from wood












Natuurlijk maakt Jan niet alleen maar huizen :)

Jan makes all kind of things,




Verder genieten we tussen de bedrijven door ook van het mooie weer. Hopelijk kunnen we dit weekend lekker naar het strand.

We're also enjoying the lovely weather, maybe we can go to the beach in the week-end .




Wish you all lovely, sunny days!
Hugs Ester


Ik wens jullie allemaal fijne zonnige dagen toe!

Lieve groet van Ester,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails