maandag 5 april 2010

Emaille op maandag



Vandaag wil ik ook een keer meedoen aan emaille op maandag.
Ik was vanmorgen al aan deze post begonnen, maar heb hem nu pas af kunnen maken. Vandaar dat deze post een beetje laat erop staat.


Ik heb niet veel emaille maar toch genoeg om er een post over te schrijven.
Het idee komt van Irma, van de blog: allemaal kleurtjes

Today I want to join Enamel on Monday. I don't have a lot of enamel, but I have enough to write a post about it.
The idea of enamel on monday is from Irma, from: allemaal kleurtjes




Het eerste wat ik jullie wil laten zien is een petroliumstel. Ik heb deze jaren geleden van mijn oom gehad. Helaas is mijn oom, op veel te jonge leeftijd, overleden. Dit stel heeft voor mij dan ook een grote emotionele waarde, en staat op een mooi plekje in onze woonkamer.


First I want to show you something, (I don't know the English name). I got this from my uncle, who past away much too young. He also loved old things, and this (petroliumstel) means a lot to me. It has a nice place in our livingroom.



Het keteltje heb ik lang geleden eens op een rommelmarkt gekocht.


I bought the teapot many years ago on a flea market.



En dan ons kacheltje.....

And now our stove....




Ooit eens gezien in een boekje, vorig jaar gevonden via marktplaats.

I saw this once in a magazine, and found one on ebay last year.





Helemaal op zijn plaats in ons huis.

On it's place in our home.



Iedereen een hele fijne week toegewenst,

Lieve groet van Ester

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails