vrijdag 9 april 2010

My first give away and more...



Lieve allemaal,


Al heel erg lang bezocht ik elke dag allerlei blogs. Uren en uren kijken, van de ene blog, hup naar de andere. Ik keek mijn ogen uit. Wat ik daar allemaal zag en las sprak mij zo enorm aan. Vrouwen die ook van brocante hielden, of van Marie Antoinette achtige spulletjes. Vrouwen die ook graag knutselden, hetzij met papier hetzij met naald en draad. Kortom één groot feest van herkenning!
Reacties geven dat durfde ik niet. Ik was een stille bewonderaarster. Totdat het steeds meer ging kriebelen om ook een blog te hebben. Ook mijn ding te delen met al die andere blogsters. 18 januari heb ik de stoute schoenen aangetrokken, en ben mijn blog gaan maken. Wat ben ik blij dat ik die stap gezet heb. Ik heb ondertussen al zoveel lieve mensen ontmoet. Ik heb zelfs al twee keer een give away gewonnen. En vandaag lag er weer een kado op mij te wachten, kijk maar:


I've started visiting blogs a few years ago. Hours and hours looking, from one blog to another. I couldn't get enough of it. What I saw on those blogs touched my heart. Women crafting with paper, or sewing the most beautiful things, women who loved vintage, and Marie Antoinette kind of things, just the things I love too.
I didn't leave a comment, I was a quiet admirer. until I decided to make a blog of my own on January 18. And what a good decision it was! I've met so many dear people. I even won two give away's. And today another present was waiting for me, look:




Van Ria, van de prachtige blog: IT'S ME
Een heerlijk lavendel geurzakje,


From Ria, of the beautiful blog: IT's ME
A lovely scented lavender bag




En twee prachtige kaarten, en een houten hartje.

And two beautiful cards, and a wooden heart.


Lieve Ria, heel hartelijk bedankt!

Dear Ria, thank you very much!


Maar nu is het tijd om wat terug te doen.
Jullie maken mij altijd zo ontzettend blij met jullie reacties, ik zit ze echt met een lach op mijn gezicht te lezen. Daarom ben ik aan de slag gegaan om wat moois te maken voor mijn eerste give away.
Ik kreeg hele leuke reacties op de Cath Kiston versierde hangers, daarom dacht ik, ik ga wat maken in die stijl.

But now it is time to do something in return. Your comments make me very happy. I read them with a smile on my face. That's why I crafted something nice for my first give away. I've got some very sweet comments on my Cath Kidston pendants, so I thought I craft something like that.


Wat kan je winnen?

Een notitieboek met een stoffen omslag:


What can you win?

A notebook with a fabric cover:




Een set van drie baboushka poppetjes:

A set of three matryoshka dolls:



schelpenhangers, gehaakte aardbeitjes, stoffen hartje, oud muziekpapier en bloemenzaadjes (ijsbloemetjes)

Shellpendants, crochet strawberries, fabric heart, old musicpaper, and flowerseeds



Dit is dus mijn eerste give away.


So this is my first give away.



Maar toen dacht ik, het is bijna Koninginnedag, en hier in Goedereede is het altijd groot feest. Daarom vond ik het leuk om ook iets te maken met de kleuren rood, wit en blauw.
Give away nummer twee:


But then I thought it is almoust Queensday (April 30). We celebrate the birthday of our Queen that day. So I decided to make something with the colors red white and blue.
Give away number Two:




Wat kan je winnen?

Een leuke hanger in roestkleur:

What can you win?

A nice pendant in rust color:



Een zakje met bloemzaadjes:

Flowerseeds:



Een zakje met poesieplaatjes en oud muziekpapier:

A little bag with vintage pictures and old musipaper,:



Een prachtige, stevige opbergzak met hanger:

A beautiful, firm bag with pendant:



En een notitieboek met stoffen omslag:

And a notebook with fabric cover:



Dit is mijn tweede give away.

This is my second give away.



Het enige wat je hoeft te doen is een reactie achterlaten, en daarin zeggen of je give away 1 (Cath Kidston) of give away 2 (rood, wit, blauw) zou willen winnen.
Natuurlijk vind ik het leuk als je een foto van de give away, met een link naar mijn blog, wilt plaatsen op je blog, maar niets is verplicht. Ook vind ik het superleuk als je volger wilt worden, maar ook dat is niet verplicht. Het maakt niet uit waar je woont of wie je bent. Iedereen mag meedoen.
Op Zaterdag 24 April maak ik de winnaars bekend.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden, en mee willen doen.

Succes allemaal!


The only thing you must do is leave a comment, and let me know if you want to win give away 1 ( Cath Kidston) or give away 2 (red, white, blue).
Ofcourse I find it very sweet, if you place a picture of the give away with a link to my blog, on your blog, but it's not required. I also would love it if you become a follower of my blog, but that's also not required. It doesn't matter where you live, or who you are, Everyone may enter.
Saturday April 24 I will announce the winners.
I hope you will enjoy it.
Goodluck!


Lieve groet van Ester

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails