woensdag 14 april 2010

knock on wood



Tjonge jonge zeg... Ik ben er gewoon beduusd van! Zoveel lieve reacties, overal vandaan. Heel veel volgers erbij. Ontzettend veel nieuwe blogs ontdekt. Ik loop met mijn hoofd in de wolken hier hoor. Echt waar. En het is nog niet voorbij. Er kan nog steeds gereageerd worden op mijn give away!
Maar al die lieve mensen die al gereageerd hebben, wil ik alvast bedanken.


Oh boy... I'm a little bit shy now. So many sweet comments, from all over the world. And a lot of new followers. Many new blogs I discovered. I'm walking with my head in the clouds here. Really I am.
And it still isn't finished yet. You can still leave a comment on my give away. for all the sweet people who already left a comment, I want to say: Thank you!





Vorig jaar had mijn schoonvader een tuintafel gemaakt. Ik vond hem zo mooi, en toen hij dan ook vroeg of het misschien wat voor ons was, zeiden wij natuurlijk geen nee.....


Last year my father-in-law made a garden table. I thought it was beautiful. And when he asked us if we wanted to have it, we didn't say no.....




We mochten er ook nieuwe tuinstoelen bij uitzoeken, voor ons nieuwe huisje, maar dat viel zowaar niet mee. De tafel was hoger dan een standaard tuintafel en alle stoelen waren gewoon te laag. En toen ik vroeg of hij er dan misschien een paar bankjes bij wilde maken vond hij dat goed.
En toen ik gisteren thuiskwam stond dit op mij te wachten...


He said we also could look for some chairs to go with the table, for our new house. But that was not easy. The table was to high for regular chairs, so I asked him if he wanted to make some benches. And when I came home yesterday, this was waiting for me...


Wij zijn er helemaal gelukkig mee!


We are so happy with it!


Mijn schoonvader is altijd timmerman geweest. Hij maakt nu allemaal dingen van hout, die hij weer verkoopt in zijn schuur. Pas heeft hij weer deze vogelhuisjes gemaakt:


My father in law used to ba a carpenter. Now he makes all kind of things from wood wich he sells in his garage. Like these bird houses:



Jan heeft die hobby overgenomen en knutselt in zijn vrije tijd ook allemaal hebbedingen van hout zoals deze spiegel:


My husband Jan also likes to make things from wood, like this mirror:



En dit is weer een drieluik maar dan een ander model:


And this is another model of triptych:



Ja, hier in huize Piere weten we niet wat verveling is hoor. Wel komen we altijd wat uren op een dag tekort, maar ach, wie heeft daar geen last van.


In our house it is never boring, we only want to have a few more hours a day for our hobby. But I think that is a known problem for everyone.


Lieve groet van Ester

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails