woensdag 7 april 2010

Rommelmarktvondsten

Zaterdag ben ik weer met Annemarie naar een rommelmarkt geweest. Gelukkig kwamen we niet met lege handen thuis.
Kijk maar eens:


Saturday I went with Annemarie to a fleamarket. Lucky for us we didn't go home empty handed. Look what I found:



Waterbakken voor aan de verwarming. Hier was ik best al lang naar op zoek. Wij hebben een houten vloer, en door de hitte van ons kacheltje (zie vorige post) krijgen we naden. Eerst had ik kommetjes met water in huis staan maar dit vind ik veel leuker.


Waterbowls, you can hang on the radiator. I searched for them for a long time. We have a stove (see my previous post) and because of the heat our wooden floor get seams. First I had little cups with water in our house, but this is much nicer.



Tja, en toen zag ik deze schoonheid... ik zie haar al helemaal staan in ons huisje!


And then I saw tis beauty..... I can imagine her, standing in our home!

Nou ja..... nadat ze een nieuw kapje heeft gekregen natuurlijk.


Well.....after she's got a new lampshade of course



En als klap op de vuurpijl dit sprookjeskwartet! Ik had dit gezien op de blog van Lili M. en vond die oude plaatjes zo mooi, en nu kwam ik het zomaar tegen op de rommelmarkt.

And finaly this fairy tale game! I saw this on the blog of Lili M. and I thought it was beautiful, And now I found one on the flea market.



En toen had Annemarie nog een verrassing voor me. Zij zag dit blikje en dacht, hey, dat is wat voor Ester,


And then Annemarie had a surprise for me. She saw this little tin and thought, Mmm That is just the thing for Ester,



en toen ze het opendeed vond ze dit ......Tadaaaaaa......


And when she opened it she found this......Tadaaaaaa......



Helemaal vol met oude naaispulletjes.


Completely filled with old sewing stuff.



Ik ben hier zo blij mee, en weet je wat?.... deze draadstekertjes zouden zomaar het begin kunnen zijn van een nieuwe verzameling.


I'm so pleased with it, and you know what?... these little things could be the beginning of a new collection.



Ik wens jullie allemaal nog een fijne dag toe!
Lieve groet van Ester.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails