zaterdag 24 april 2010

En de prijzen gaan naar.......




Overweldigend!
Ik heb er geen andere woorden voor. Zoveel lieve reacties op mijn give away... ik heb ze met heel veel plezier gelezen.
Ik wil dan ook iedereen heel hartelijk bedanken voor het achterlaten van een reactie!

Ik zou het liefst iedereen wat willen geven maar dat is niet te doen, dus heb ik alle namen opgeschreven en de kinderen mochten een briefje trekken.

Overwelming! I don't have other words for all your lovely and sweet comments on my give away. I've read them with pleasure. And I want to thank everyone for leaving a comment.
I would love te give each and everyone of you a gift, but that is not easy, so I asked my children to draw a ticket.






En give away nummer 1 gaat naarrrrrr.............................................

Give away number 1 goes to.....................................



Lia, van: Mijn Hobbyblog

Lia voor jou deze romantische Cath Kidston set:




En weer wordt er gegrabbeld....

And for the second give away....

En give away nummer 2 gaat naarrrrrrrr.........................................

Give away number 2 goes to...................................


Peet, van: Naiif Nostalgie

Peet voor jou deze rood wit blauwe set:





Maar dit is nog niet alles. Ik kreeg zoveel lieve grappige en ontroerende reacties dat ik besloten heb om nog eens twee mensen te verrassen.
De volgende set gaat helemaal naar Amerika.......

But this is not everything. I received so many comments, I decided to surprise two other people also.
Next present is going all the way to the U.S.A.......




Lieve Pearl, dit cadeau is voor jou. Dank je wel voor je lieve reacties die je altijd weer geeft. Ik vind het heel fijn dat ik jou door het bloggen ontmoet hebt, en ik hoop dat we elkaar nog veel in blogland mogen tegenkomen!

Dear Pearl, this gift is for you. Thank you for your sweet comments on my posts. I'm grateful I have met you. I hope I keep seeing your blog for a long time.


En nu het laatste cadeau...


And now the last present...



Dit cadeau gaat naar...........


This present goes to........



Marja Visscher van de blog: Boeren Bonte Buitenleven in de Hoecksche Waard.
Marja,ik vond jou beschrijving van waarom jij voor give away 1 koos zo mooi, dat ik besloot om, als je niet won, je toch een cadeau te geven.
Ik heb voor jou ook een hoes gemaakt voor een note book. Ik hoop dat je het veel zal kunnen gebruiken. Ook heb ik een paar bladen muziekpapier erbij gedaan. Misschien vind je het leuk om ermee te knutselen of te decoreren. En je hebt zo'n prachtige grote tuin, er is vast nog wel een klein plekje voor wat bloemenzaadjes.


Marja, I loved your comment on my give away, so I decided to make you a present. It's a fabric covered note book. I hope you can use it a lot.I also included
a few music papers for decoration or crafting. And you have a beautiful garden so there's also a little bag with flowerseeds.


Als jullie mij een e-mail willen sturen met jullie adres, dan zal ik de pakjes maandag gaan verzenden. Mijn email kunnen jullie boven aan mijn blog vinden.

Pearl, if you email your adress to me i will post the package on Monday. you can find my email on top of my blog.


Nogmaals iedereen hartelijk bedankt voor het meedoen. ik vond het SUPER LEUK!!!!
Verder ook een bedankje aan al die lezeressen die zelf geen blog hebben. Mochten jullie interesse hebben om ook een blog te beginnen dan raad ik jullie aan om even op de blog van Jodie te gaan kijken. Zij geeft zeer handige tips om zelf een blog te beginnen. Zeker de moeite waard om te lezen.

Thanks to everyone for joining this give away. It was so much fun!!
I also want to thank all the readers who have no blog. If you want to start a blog you can look on the blog from JodieShe give you tips for starting your own blog. Go and see.



En als klap op de vuurpijl heb ik zelf de give away gewonnen van Mama Monique.
Dank je Monique, ik ben hier heel blij mee!

Verder wil ik iedereen een zonnig en gezellig weekend toewensen.

Lieve groet van Ester

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails