zondag 18 april 2010

Fair aan de Maas



Gisteren ben ik met mijn vriendin naar een Fair in Mijsheerenland geweest. Het was prachtig weer, en we hebben dan ook een heerlijke dag gehad. Helaas heb ik geen foto's van de fair maar wel wat foto's van mijn nieuwe aanwinsten.

Yesterday my friend and I went to a fair. It was beautiful weather and we enjoyed every minute of it. Unfortunately I didn't take my camera, but when I came home I took some pictures of the things I bought.


Een romantisch zeepbakje, en een heerlijk geurend stukje zeep.

A romantic soap dish and a delicious smelling piece of soap.




Twee leuke mini hartjes met tekst.

Two tiny hearts with lyrics



Prachtig lint,

Beautiful ribbon,



Voor mijn moeder en voor mezelf deze superleuke etagere,

For my mother and myself this very beautiful cabinet,


En voor mijn schoonzusje dit schattige flesje,

And for my sister-in-law this lovely bottle,


Ik heb het vanmorgen aan haar gegeven,

I have given it to her this morning,


Voor de etagere heb ik vandaag wat appeltjes van stof gemaakt,

I have made some fabric apples for the cabinet,


Nog even lachen naar het vogeltje:

Say cheese:


Ik hoop van de week weer bij iedereen even langs te komen, zowel bij mijn oude trouwe volgers, als bij mijn nieuwe volgers. Ik wil heel graag bij iedereen een reactie plaatsen, maar soms lukt dat niet gelijk. Ik had n.l nooit verwacht dat er zoveel mensen op mijn give away zouden reageren.
Wel hartstikke leuk natuurlijk!!! En jullie kunnen nog steeds meedoen hoor. Voel je vrij!

Ik wens jullie allemaal een hele fijne week toe,
Lieve groet van Ester.




This week I hope I can visit everyone again. I love to give comments on everyones posts, but it's a little bit busy now with my giveaway
Of course I'm very happy with so many new followers!!!! And you still can participate the give away. Feel free to join!

Have a wonderful week,
Hugs, Ester

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails