donderdag 22 april 2010

Oranje boven.....


Ik heb weer een prachtige sunshine award gekregen. Ditmaal van Esmee, van de superleuke blog: Dutch Apple. Zij maakt de mooiste tassen van oude PTT zakken, en ze schrijft ook stukjes voor de site: Love2BeMama. Ga maar eens een kijkje nemen op haar blog, en geniet van haar gezellige berichten en mooie creaties.


I received a sunshine award from Esmee, from the beautiful blog: Dutch Apple.
She makes beautiful bags from old Mailbags and she also writes for the site: Love2BeMama. Go take a look at her lovely blog and enjoy her beautiful handmade bags.






En toen ik zo naar de foto van deze award keek, kreeg ik het idee om een oranje post te maken.
Ik ben eens rond me heen gaan kijken wat ik nou zelf eigenlijk voor oranje in, en rondom huis heb. want eerlijk is eerlijk, oranje is niet echt een kleur wat je vaak tegenkomt.....of toch wel?



I looked at the picture of this award and I thought I could write a post about orange items in and outside our house. Ofcourse it's hard to find orange items.....or is it not so difficult?



Koekjes van de Goereese bakker met een dotje sinaasappelfondant, Mmmmmmmmm

Cookies from our baker, with orange flavour, Mmmmmmmm


Oranje chocolaadjes van diezelfde bakker Mmmmm Mmmmmm

Orange chocolates from the same baker Mmmmm Mmmm


Dezelfde maar dan twee minder....Oh oh.......

The same but two less...oh oh...



Een oud kinderboekje...

An old childrensbook...



Spaarpot...

Money-box...



Suske en Wiske boeken...

Comics...



Lieve viooltjes,

Lovely Violets,



Ooievaar, (nog niet helemaal af)

Stork, my husband is making this. When there's a baby born, people can put this outside there house and give it a cloth with a baby doll in it's mouthpiece, so everyone can see there's a newborn baby



De knop van onze vlaggenmast,

The top of our flagpole



De dakpannetjes van ons houthokje,

The tiles of our wood shed,



En dan heb ik het nog niet eens gehad over de elmex tandpasta, de sinaasappeltjes, het koninginnedagboekje enz enz.


I didn't even mention our toothpaste, de oranges etc. etc.


Nou, vooruit dan....nog eentje om het af te leren en dan stop ik echt:

Before I'm gonna stop....just one for te road....





dit was mijn oranje post. Ik hoop volgende week nog met een rood wit blauwe versie te komen.

This was my orange post, I hope to make a red, white and blue post next week.
Lieve groetejs van Ester

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails