donderdag 18 maart 2010

Cath Kidston eitjes.




Tja, we blijven nog even in de eieren. Jan had er een aantal voor me uit hout gezaagd, en dan moet je er natuurlijk wel wat mee doen. Ditmaal heb ik een houten ei bekleed met Cath Kidston zakdoekjes. Ik houd erg van de vrolijke prints en kleuren die zij gebruikt.

And again I'm showing some eggs. My husband made some wooden eggs for me, so here is another one. I laminated it with napkins. It's a Cath Kidston print, I love the colors and the flowers.




En toen ik eenmaal bezig was, heb ook wat plastic eieren bekleed,

And while I was doing that, I also laminated some plastic eggs,



En een paar schelpen,

And some shells,




Toen een paar takken wit geverfd, en dit alles in mijn kolenkit gezet. Het staat erg fleurig in mijn raam, maar helaas kon ik binnen geen mooie foto's maken. Dus het hele spul naar buiten gedragen en Voila. Ik weet niet hoe het bij jullie gaat maar ik heb af en toe halve verbouwingen in huis om alles een beetje mooi op de foto te krijgen. Ach ja, dat zal de nieuwigheid nog wel zijn.

I painted some branches white, and I put it in my coal-scuttle. It lookes very cosy in my window, but unfortunately I couldn't make nice pictures inside. So I carried everything outside and here it is. I don't know how you are doing it, but I think it's hard to make nice pictures. I hope this will change, when I have my blog a little longer.



En zo wordt het niet alleen buiten, maar ook binnen steeds een beetje meer lente.

And with these eggs it's also a little bit spring inside.





Groetjes van Ester

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails