woensdag 10 maart 2010

eieren




Vandaag kwam het pakketje van Rozemarijntje's Brocante. Het was prachtig ingepakt en de eieren zijn stuk voor stuk plaatjes!

Today the give away from Rozemarijntje's Brocante arrived. It was beautiful wrapped and the eggs are all lovely,




Ik heb ze natuurlijk gelijk opgehangen! Marion nogmaals hartelijk bedankt!

I've given them a place in my house immedeately.





Ook heb ik een houten ei, wat Jan gemaakt had versierd. Ik heb beide kanten bestempeld en versierd met een plaatje en glitterpapier.


I also decorated a wooden egg, my Hubby made. I inkted both sides and putt a lovely picture on it

 



 



Ik vind beide kanten mooi geworden. Dat word dus elke keer draaien.


I think both sides are nice. So I have to turn it every time.

 


 



Er komen nog meer eieren aan want ik vind dit zo ontzettend leuk om te doen.
Die zullen jullie vast nog een keer voorbij zien komen.

There are more eggs coming, couse I love to decorate them. You'll see them on my blog soon.

Lieve groet van Ester







Posted by Picasa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails